What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Funky Circus, heeft een tijdje in het ngc gestaan. Redemption/ufo catcher. Simpele uitleg is dat je pingpong balletjes in bepaalde vakken moet laten vallen voor punten. Ieder vak heeft iedere keer een andere waarde, dus je moet goed opletten. De prijsjes zitten onderin de kast, en worden bij behalen van een minimum score meteen uitgekeerd. Errrrg verslavend ding :)

Ok, kost een klein vermogen, maar dan heb je ook wat..
8yoGgpr.jpg

50 nieuwe memory cards voor InitialD 5. Ze zijn niet meer op voorraad bij de meeste handelaren/webshops, dus deze zijn via een make-to-order proces besteld bij Sega.

Zijn die vaker te gebruiken dan 52 keer? :P Ik wil meer tegen Bunta racer in V.3 maar dan ben je zo door je kaartjes heen.

150 keer per kaart geloof ik.

En ik heb nog een hele partij ID3 kaarten te koop hoor. PM me maar voor een leuke korting bij afname van een groter aantal :)

Da's chill :P Jammer dat je niet gewoon van die oneindige kaartjes hebt die wat steviger zijn.

Ik heb er zelf nog 94 over ;) Als ik daar ooit door heen :P

Back