Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
als die straks op zolder staat begint het wel op een AGC te lijken hier met Mortal Kombat 2, Killer Instinct, Donkey Kong, Time Crisis DX, een NAC, Hyper Olympic, Snow Bros en een vertical Jamma cab
loopt langzaam wel een beetje uit de hand zo :roll:
Ghehehe no problem kerel, wij van het stngc nemen graag iets van je over.
De symbolische prijs die jij hebt betaald voor de time crisis dlx verdubbel ik zonder blozen :mrgreen:
allemachtig, da's een beste hoeveelheid. mooi man. en zoals marco al aangaf we willen je wel helpen om wat te verminderen. ik denk dat we nog wel een mooi plekje voor MK2 en/of KI hebben in 't mooie noorden.