What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Blijft voorlopig in de Aero maar,
Had nog een CAVE doos liggen, stickertje uitprinten en erop, de art van de A.O. wiki gepakt en geprint met m'n A3 printer .





Toch een mooie repro kit :lol:
 
Casey120":1y20s1t9 said:
Posturzzz

DSCF6191.jpgDSCF6187.jpg

Moet nog een keer goeie lijsten hebben op maat maar die zijn vrij prijzig , nu vond ik dit :

http://www.lijstenmakerij-lijstenmaker.nl/

Iemand ervaring met deze shop .
Beetje zonde om ze op maat te verhakselen, zo´n Mushi poster bijvoorbeeld is behoorlijk zeldzaam .

Mooie posters man! Hoeveel heb je betaald voor die Mushi? Die zoek ik nl nog. Inlijsten is idd erg duur voor die Japanse B1 en B2 maten...heb nog geen alternatief gevonden.
 
Asterix.jpg


Briljant spel...samen met een zooi PCB voetjes overgenomen van Trol voor een "schijtpreis"...thanks!
 
Oiyoiyoi - postbode was druk vandaag :mrgreen:

Hori Real Arcade Pro Mushihimesama Futari Ver 1.5 Arcade Stick For Xbox 360
mushihori_zps6da0690e.jpg

Hori PS2 Real Arcade Pro 2 Fighting Stick (Special Edition SA) (mist alleen 2 knoppen die ging ie nog zoeken :?:)
stick_zps1d7fd809.jpg
 
Oldschool":m7vbhu04 said:
Mooie posters man! Hoeveel heb je betaald voor die Mushi? Die zoek ik nl nog. Inlijsten is idd erg duur voor die Japanse B1 en B2 maten...heb nog geen alternatief gevonden.

Mushi is veruit de duurste poster die ik heb en kostte omgerekend € 102,- wat belachelijk veel geld is voor een poster maar toch goedkoop voor een Mushi kit poster die je maar zeer zelden tegen komt .
Tis maar net hoe je er tegen aan kijkt 😉 .
 
Same here, totdat ik er ineens tegenaan liep!
Alleen nog kijken wat voor stick er in zit.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Net ff gekeken welke shmup dit was.
Ziet er goed uit. niet zo druk als een gemiddelde cave game, maar wel mooi.
 
35b1ef16dd8c7a44d9a8ed89a6439009.jpg

Na 1x spelen vond ik het al waard om eens op zoek te gaan naar een dedicated pc-tje voor dit spel
 
Nu nog een windows pc-tje vinden waar die perfect op draait. Je hebt na de aankoop Steam niet meer nodig want je runt gewoon de exe file.

Xbox360 controller wordt ondersteunt dus als je ps360s hebt in je cab is het fluitje van een cent.
 
Casey120":zy5ir08g said:
Oldschool":zy5ir08g said:
Mooie posters man! Hoeveel heb je betaald voor die Mushi? Die zoek ik nl nog. Inlijsten is idd erg duur voor die Japanse B1 en B2 maten...heb nog geen alternatief gevonden.

Mushi is veruit de duurste poster die ik heb en kostte omgerekend € 102,- wat belachelijk veel geld is voor een poster maar toch goedkoop voor een Mushi kit poster die je maar zeer zelden tegen komt .
Tis maar net hoe je er tegen aan kijkt 😉 .

Jah I know, ik heb er een aantal die nogal boven de €100 waren :x
 
Back
Top