Marcosan30
Shmup Veteran
sombetzki":3mkbttby said:Je kunt ook gewoon een of andere lame SNES game opofferen en de shell gebruiken.
Street Fighter bijvoorbeeld![]()
Gelukkig was er geen street fighter 1 op de snes, alleen street fighter 2. Duitse cultuurbarbaar :mrgreen:









