What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Asure":3j425h6h said:
Hm. Zo heb ik sf2:ww, sf2:CE en sf2:hf hier liggen.
Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om één van deze borden om te bouwen.
Ghouls is een leuk spel, maar er is helaas weinig bagger op CPS1 gebied om te converten.

CE is overigens eenvoudig met 2 roms naar Hyper Fighting te gooien.

Whahahahahaha snap ik wel Alex, dat hyper fighting bord kwam ook van een bijzonder persoon van wie ik de naam niet zal noemen *kuch taxslayer*

Let maar niet op mij hoor, ben zoveel mogelijk een purist op dit gebied...ben dus een tikkeltje een zeikwijf op het gebied van conversions, bootlegs en xxx in 1 PCBs (ik schaam mij zelfs een beetje dat ik een conversion van Cyvern heb).

Oooooh dat kan ook niet nee. Schaam je :mrgreen:

Ik ben totaal geen purist in die dingen, wil gewoon lekker gamen

Shikigami No Shiro...fantastisch spel!

ShikigamiNoShiro.jpg~original

Protip: koop een ps4 :D dan ben je voorbereid op al het moois wat komen gaat

Moet je die klote dingen wel kunnen krijgen.

nee hoor, na de zomer kijken we voor een next gen. Ps4 en XboxOne in de winkel (of nog steeds niet :mrgreen: )

JONGUH, ik heb een OUYA. HELEMAAL TE GEK!!!!! :P :P :P

JONGUH, ik heb een OUYA. HELEMAAL TE GEK!!!!! :P :P :P[/quote]

Kerel, daar wil ik nog niet dood mee gevonden worden :mrgreen:

@cthulhu: vette game, zodra ik mijn NNC terugheb dan draai ik daar eerst het derde deel van shikigami no shiro op
Bijna net zo goed als cave games :D

Marcosan30":3la6z1ug said:
@cthulhu: vette game, zodra ik mijn NNC terugheb dan draai ik daar eerst het derde deel van shikigami no shiro op
Bijna net zo goed als cave games :D

Jazeker, mooie bullet patterns, goeie graphics en geweldige muziek (heb normaal niets met elektronische muziek, tenzij het van computerspellen is) en ook zeer verslavend.

sombetzki":3la6z1ug said:
Is idd briljant. Meest gespeelde game op g-net bij mij. Hoe vet!
Ten opzichte van deel 2 is het wel meer een boss rush vind ik. Ma wel cool desondanks

Voelt inderdaad wel een beetje aan als een Boss Rush light. Soms is het wel lekker om een pure Boss Rush te spelen...doe ik wel eens met Armed Police Batrider. Misschien dat ik ooit nog een Naomi met GD Rom koop met deel twee...moet eerst kijken hoe ik makkelijk 3,3V in m'n NAC ga krijgen zonder de complete PSU te hoeven te vervangen.

cthulhu":10chvuea said:
Voelt inderdaad wel een beetje aan als een Boss Rush light. Soms is het wel lekker om een pure Boss Rush te spelen...doe ik wel eens met Armed Police Batrider. Misschien dat ik ooit nog een Naomi met GD Rom koop met deel twee...moet eerst kijken hoe ik makkelijk 3,3V in m'n NAC ga krijgen zonder de complete PSU te hoeven te vervangen.
De makkelijkste manier om niet direct je hele NAC op te hoeven offeren maar wel Naomi te kunnen spelen, koop een Capcom I/O (met Jamma aansluiting), een reguliere ATA (PC) voeding en een (handgemaakte) kabel welke het mogelijk maakt om die ATA voeding op de NAOMI en GD-Rom aan te kunnen sluiten. Als je een ATA voeding neemt met een 110~220 schakelaar erop, kan je de stekker van de voeding achterop de NAC aan sluiten (zit namelijk een vrije stekker ingang), zodat de Naomi direct aangaat zodra je de cab aanzet :)

Op deze manier blijft je NAC volledig Jamma, maar kan je wel gewoon Naomi spelen :). En qua ruimte management, heb zelf de Capcom I/O en ATA PSU in de ruimte achter de coinbox gelegd en de kabels aan de voorkant van de montage plank laten binnen komen. Ik heb het Naomi mainbord/GD-rom station gemonteerd op de houten plank, schuif het in de cab, kabetjes erin en gaan met die banaan 8)

Klinkt als een mooie oplossing. Als ik een Naomi setup ga kopen wilde ik sowieso de Capcom I/O hebben. Zo'n ATA voeding met 110~220 schakelaar klinkt goed, heb namelijk één NAC die draait op 220V en één die op 110V. Heb je toevallig foto's van hoe alles zit (vooral qua voeding)? Voor zo'n handgemaakte kabel moet ik dan even kijken of ik dat zelf kan of niet.

Ik heb er gewoon een Naomi PSU in de NAC bij gezet. Monitor heeft een tri-sync chassis met een normale aansluiting en een VGA aansluiting. Bob is je oom ;) Bij mij ligt er gewoon de originele JAMMA kabel + een VGA kabel + power voor de Naomi.

Nou ja, eigenlijk Pieter Post in m'n mailbox...twee kaartjes (PDFjes) voor Neurotic Deathfest 2014 in Tilburg...3 dagen Death Metal en (Gore) Grind..woehoe!

cthulhu":1i6wr0p2 said:
Nou ja, eigenlijk Pieter Post in m'n mailbox...twee kaartjes (PDFjes) voor Neurotic Deathfest 2014 in Tilburg...3 dagen Death Metal en (Gore) Grind..woehoe!

Ghehehe, waarschijnlijk wil bossie afro ook mee 😉

Marcosan30":26rdn8iw said:
Ghehehe, waarschijnlijk wil bossie afro ook mee 😉

Hij had al een tijd geleden een kaartje gekocht. Ik was alweer bijna vergeten om kaartjes te kopen...gelukkig tot nu toe nog nooit in de voorverkoop geheel uitverkocht.

ChapDDR":26rdn8iw said:
Klinkt gezellig!

Dat is het zeker, echt een feessie!

cthulhu":dset0xhc said:

Ik zie Cthulhu al grinden op z'n death metal :
a.aaa-Bride-with-angle-grinder.jpg

Progear No Arashi?

ProgearNoArashi.jpg

Check!

Heeft nog gewoon een suicide battery en is in februari vervangen...heb nog eventjes te gaan eer ik hem moet vervangen.
Zit ook een A board bij met een Papst fan...wow, die ventilatoren hoor je echt niet, ga ik denk ik in al m'n andere ook zetten. Nu heb ik een Japanse A board over die ik eventueel ga verkopen. Iemand enig idee hoeveel die tegenwoordig waard zijn?

Back