What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Ja, dat zijn vaak best dure dingen, ze worden al een tijd niet meer gemaakt, en er is veel vraag naar. Wel het beste wat je kunt krijgen in dit budget, imo. Ik heb zelf een XRGB-1 en een XRGB-2. Mij hoor je ook niet klagen :D

Jinxz":2wrj7owp said:
Wat kost een XRGB-3 nog? Ik checkte ze op Ebay maar meestal zijn dat opgeblazen prijzen. 399USD ?

Alleen de unit met stroom adapter zo rond de 160 euro inclusief verzenden.

Of misschien is het wel TETTEN 2 :[/quote]

Uhm die PCB wil ik wel, lijkt me niet bepaald geschikt voor een 20 jarig kereltje :mrgreen:

Nice ChapDDR! Vampire Savior lijkt me erg leuk om eens te spelen.

'k Heb zojuist Sexy Parodius voor de PS1 ontvangen! :D

- foto -

Nice! Vampire Savior is m'n favoriete fighting game samen met Vampire, gevolgd door Waku Waku 7.

Sexy Parodius is echt briljant...lekker raar. Staat ook nog op m'n (enorm lange) wishlist.

Vampire Savior doet het :P Nu z.s.m. de suicidebattery vervangen. Die fan is net een bladblazer, jesus.

Ik heb Tetten nog niet getest maar ik ben daar zeker oud genoeg voor >:)

Toffe parodius pick-up! Ik heb toevallig een Japanse PS1 met een hoop games voor een zeer nette prijs op de kop kunnen tikken. Foto's volgen nog.

De fan van een cps2 mobo kan je heel makkelijk verwijderen. Hij werkt prima zonder, en het wordt niet snel heet. Ik doe het al jaren zonder iig en nog nooit problemen mee gehad.

Ik durf het niet met mijn Progear maar het geluid is inderdaad zwaar irritant, ik heb wel eens gehoord dat een papst replacement fan al een boel scheelt .

Casey120":im1mcvu3 said:
Ik durf het niet met mijn Progear maar het geluid is inderdaad zwaar irritant, ik heb wel eens gehoord dat een papst replacement fan al een boel scheelt .
Scheelt een boel cees ik heb mijn progear ook die papst fan erin gezet het is een stuk stiller

Back