What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

He Pas Gefeliciteerd.

Ik heb vandaag ook nog even de blauwe Vewlix mogen aanraken bij Chris, tof ding!
 
bagger, bagger, bagger, baggervet.

Vraag me wel af waarom je het in de kleuren van de Colombiaanse vlag hebt opgesteld :)
 
img_9633.jpg.gif

taito x2, blazblue continuum shift, blazblue calamity trigger, Koff XII, Koff Maximum impact alles 2x :D
gekirindan voor de F3
Asura Buster, full kit, als nieuw
Final soldier special version en soldier blade special version voor de pc engine :mrgreen: :mrgreen:
img_9634.jpg.gif

en een gradius!!!
img_9625.jpg.gif
al met al een goede week!

deze was iets eerder voor de x68000

img_0313.jpg.gif

en dit setje boards ook nog op de kop getikt voor de Nintendo Playchoice 10

img_9624.jpg.gif
 
@ Beatmaster-P: Nice!

@ zpeakabonk: mooie spulletjes...vooral Asura Buster is een geweldig spel, bijna ook een nieuwe kit gekocht, maar ben uiteindelijk voor eentje met copied artwork gegaan. Kreeg je Asura Blade er ook nog bij?

Net gearriveerd:

650772_BB_00_FB.EPS_1000.jpg


Nu maar eens wat suicide batteries gaan vervangen
 
He Pascal fijne vent, wat een beauty heb je in huis gehaald :D

Wat draai in je in die blauwe vewlix van je afgezien van deamon bride?
 
Marcosan30":7javlhx1 said:
He Pascal fijne vent, wat een beauty heb je in huis gehaald :D

Wat draai in je in die blauwe vewlix van je afgezien van deamon bride?

eigenlijk meeste nu Type X2 (KOF13 ETC) en LIND en RE games, maar binnen kort ook met
ps360 de nodige consolegames testen ;-)
 
Beatmaster-P":2m1klhcz said:
Hey cthulhu: suicide batts kun je niet genoeg hebben ;-)

Tja, ik heb ook meteen maar een desoldeerstation besteld...de CPS2 spellen vemenigvuldigen zich redelijk snel hier.
 
yep was die van marktplaats en 35 was zijn startprijs om te bieden
hij had em gewonnen op een tournament zei die
heb zelf ook de tekken 6 stick en natuurlijk de mortal kombat arcade sticks ;)
 
Back
Top