What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Iets minder mooi dan die van Ken misschien, maar zeker niet minder!

Mijn nieuwe cab is vandaag ook bezorgd;
h6et.jpg
 
Mooi bouw project toch. Mooi man, lekker de wintermaanden bouwen, en geen klein schermpje er meer in.

kijk uit voor de landshark ;-) je weet nooit met die dingen :P
 
Yep. Dat was ook de allerlaatste MS9 die vanuit het NGC verkocht is. Die dingen worden te zeldzaam om nog te verkopen.

Had echt de doekoe even nodig, dus nood brak wet. Gelukje voor de Viking :)
 
Cageman":2cx9tm3q said:
Yep. Dat was ook de allerlaatste MS9 die vanuit het NGC verkocht is. Die dingen worden te zeldzaam om nog te verkopen.

Had echt de doekoe even nodig, dus nood brak wet. Gelukje voor de Viking :)

Mijn dank is groot 8)
 
HAHA forumleden thnx,

ik haal altijd de linkjes weg forumleden, want
dalijk zie je ineens een foto van mijn vriendin (ajbwib) :shock:
 
Back
Top