What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Toen was het geweldig, en na een weekend spelen totaal niet meer, gewoon kansloos.
 
Gisteren de postbode met weer eens naaierige inklaringskosten:

Marvel vs. Capcom en Vampire Savior.
CPS2.jpg~original


Van Beau gisteren:
MS.jpg~original
 
cthulhu":1w9hb2bn said:
Gisteren de postbode met weer eens naaierige inklaringskosten:

Marvel vs. Capcom en Vampire Savior.
CPS2.jpg~original


Van Beau gisteren:
MS.jpg~original

Cps2 altijd goed mooi man
 
Buriki van postman beau
Pc engine van postman cageman
Pc engine arcadstick van postman ckong.DSC_0099_zpsnl6mq8jq.jpg
 
Altijd leuk om te zien zo'n PC Engine. Eén van m'n lievelings consoles...zo ongelooflijk veel leuke spellen.
Mooie Skylanders plaid trouwens (niet sarcastisch bedoeld overigens).
 
Oké oké Ken stiekem toch wel mooi zo'n vewlix.
Goed om te zien dat de bakken met geld die je hebt opgehaald op een goede manier is geherinvesteerd.

P.s: doe je dat express trouwens, iets moois posten met iets moois ernaast?
Als je ooit die huge MF poster van espgaluda 2 weg doet, denk dan even aan mij :shock:
 
Toen ik voor het eerst de intro van Super Street Fighter 4 op men Vewlix had draaien, kreeg ik een dikke smile op men bek van hier tot Tokio!

Gefeliciteerd Ken!
 
Back
Top