What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Volgens mij is het hier actiever;

Nozomi.nl:
Most users ever online was 56 on Sun Dec 15, 2013 4:15 pm

Arcadeotaku.com:
Most users ever online was 48 on March 14th, 2012, 10:36 pm
 
Het is op AO ook best stil. Ik kom er hoofdzakelijk om de Marketplace af te struinen, daar willen nog wel eens "koopjes" op staan en het is overzichtelijker dan op het Shmups forum. Ik heb de afgelopen tijd aardig wat leuke spellen gekocht via AO...scheelt weer inklaringskosten en dat soort naaierij als je bij Europese verkopers shopt.
En ja, dit is een reuze gezellig forum.
 
Nozomi heeft natuurlijk het voordeel dat 5 man ons het arcade gevoel wel heel erg geeft met het NGC.
Daardoor kennen steeds meer mensen elkaar persoonlijk, waardoor ze vaker op het forum zitten. Dat is toch wel uniek. Ik zit hier dagelijks even te kijken of er nog wat nieuws is. AO 1x per week in de gallery of sale topic

Maar ik dacht echt dat AO 3x zo drukbezocht was. niet goed opgelet.

offtopic'er dan dit al is: http://www.arcadebelgium.be/ vind ik een mooie nieuws pagina hebben over nieuwe cabs en games
 
sombetzki":41bkxpbu said:
Volgens mij is het hier actiever;

Nozomi.nl:
Most users ever online was 56 on Sun Dec 15, 2013 4:15 pm

Arcadeotaku.com:
Most users ever online was 48 on March 14th, 2012, 10:36 pm

haha, lachen stuut, dit had ik niet eens gezien.. goed inzicht inderdaad..
 
Da Dude":6utlyo6c said:
Nozomi heeft natuurlijk het voordeel dat 5 man ons het arcade gevoel wel heel erg geeft met het NGC.
Daardoor kennen steeds meer mensen elkaar persoonlijk, waardoor ze vaker op het forum zitten. Dat is toch wel uniek. Ik zit hier dagelijks even te kijken of er nog wat nieuws is. AO 1x per week in de gallery of sale topic

Maar ik dacht echt dat AO 3x zo drukbezocht was. niet goed opgelet.

offtopic'er dan dit al is: http://www.arcadebelgium.be/ vind ik een mooie nieuws pagina hebben over nieuwe cabs en games

+1

Hoewel je wel de bekende namen kent van AO (superpang, kern, idchappy, etc), "ken" je niemand.
Hier wel, dankzij de toppers achter het NGC. Maakt dit forum zoveel beter dan alle anderen!

Zonder het NGC had ik nooit geweten dat Hasan zo'n slechte verliezer is met Mario Kart 8)
 
Zonder het NGC had ik nooit geweten dat Hasan zo'n slechte verliezer is met Mario Kart 8)

En ik een potje Daytona speel tegen Chris, terwijl Chris ff tussen neus en lippen meldt dat hij met de NL kampioenschapen meedeed. rara, op welke plek eindigde ik. 1 of 2?
 
sombetzki":1661nhzo said:
Hoewel je wel de bekende namen kent van AO (superpang, kern, idchappy, etc), "ken" je niemand.
Hier wel, dankzij de toppers achter het NGC. Maakt dit forum zoveel beter dan alle anderen!

Niet alleen dat, maar ik heb het gevoel dat je als nieuweling geen of nauwelijks contact krijgt met de gevestigde orde...het is een beetje een kliekje dat amper aandacht schenkt aan anderen.
 
Word ik toch wel heel vrolijk van als ik zo deze reacties lees :) Dat is namelijk precies wat we altijd hebben gewild, een gezellige en hechte community. Het is al een vrij kleine community en vooral Arcade is iets wat je samen fysiek het beste kan beleven. De hobby is het leukst als je die kan delen met andere gelijkgestemden! Op naar een nieuw topjaar!

Nou is het natuurlijk ook zo dat wij goed voor onze gasten zorgen, daar hoort ook bij dat je je gasten natuurlijk niet in het gamen met de grond gelijk maakt, dat zou demotiverend kunnen werken voor een volgende keer. Vandaar dat het, net als met kinderen, vaak voorkomt dat je de gasten het gevoel moet geven dat ze echt goed zijn. Op die positieve energie kunnen ze weer een tijdje teren, mooi om te zien dat dat ook echt werkt :mrgreen:
Ik noem voor de rest geen namen, maar dan begrijpen jullie wel een beetje waarom wij ons een beetje inhouden!
 
Whahahhahaa... en bedankt hè :P
Ik zou zeggen, laat je gaan de 11e ;)

Maar het is wel waar. Ik dacht eerst dat ik de enige idioot in het Noorden was met deze hobby en ondertussen ken ik mensen in de buurt die ook een tik van de arcade molen hebben gehad. Was zonder Nozomi niet gebeurd. Dank daarvoor
 
sombetzki":it60w5ro said:
Whahahhahaa... en bedankt hè :P
Ik zou zeggen, laat je gaan de 11e ;)

Maar het is wel waar. Ik dacht eerst dat ik de enige idioot in het Noorden was met deze hobby en ondertussen ken ik mensen in de buurt die ook een tik van de arcade molen hebben gehad. Was zonder Nozomi niet gebeurd. Dank daarvoor

:mrgreen:

Is voor ons ook erg leuk om te zien dat jullie in het Noorden zo'n leuk kliekje aan toffe lui hebben om de hobby mee te delen! Wij doen het altijd met veel plezier iig!
 
Psykick":3fl5s3cx said:
sombetzki":3fl5s3cx said:
Whahahhahaa... en bedankt hè :P
Ik zou zeggen, laat je gaan de 11e ;)

Maar het is wel waar. Ik dacht eerst dat ik de enige idioot in het Noorden was met deze hobby en ondertussen ken ik mensen in de buurt die ook een tik van de arcade molen hebben gehad. Was zonder Nozomi niet gebeurd. Dank daarvoor

:mrgreen:

Is voor ons ook erg leuk om te zien dat jullie in het Noorden zo'n leuk kliekje aan toffe lui hebben om de hobby mee te delen! Wij doen het altijd met veel plezier iig!

Kom dat zien de 11de CLASH OF THE TITANS!!!! Sombetski VS Psykick
Dit gaat episch worden :mrgreen: :mrgreen:
Dit keer geen kickboksen maar Mariokart :D
Ik zet mijn geld op Anton, tenzij hasan deze keer op de motor komt 😉

Wat ik persoonlijk erg waardeer is de schat aan technische kennis die jullie hebben en de bereidheid deze te delen :!:
Daarnaast vind ik het altijd vreselijk gezellig wanneer we weer richting NGC gaan, het is altijd net als schoolreis!!
 
Marcosan30":3h787cfx said:
Daarnaast vind ik het altijd vreselijk gezellig wanneer we weer richting NGC gaan, het is altijd net als schoolreis!!

Terugreis vind ik het mooiste, je verstoppen achter de stoelen alsof je bent achtergebleven in het NGC :lol:
 
Oh ik zie op de deelnemerslijst een lastminute aanmelding staan waardoor hasan het wel kan schudden de elfde.
Schijnt dat er iemand meedoet in een maïskolfpak uit sexy parodius. :mrgreen: :mrgreen:
 
Hahahaha!! "Ga maar gewoon in de hoek staan, komt helemaal goed" *krijgt vervolgens Monsanto Maiskolf rectaal ingebracht*
 
Back
Top