What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Nou dat valt eigenlijk wel mee. De control panels zijn niet meer origineel maar wel is goede staat. Zelfde geldt voor het chroom, weinig roest maar wel oxidatie. Het blad is iets dat wel goed onder handen genomen moet worden, dat is wel duidelijk :D. Ik zal wel een restauratie topic starten als ik hier aan toe ben, is wel leuk om te zien wat er allemaal bij komt kijken en ik kan hier ongetwijfeld hulp bij gebruiken :D

Overigens ben ik met deze resto wel even bezig ben ik bang dus stiekem is dit wel een leuk opknappertje :lol:

ik ben er verschrikkelijk happy mee!

Duh, wie niet......maarre zonder dollen. Geweldige table. Ik wil er 1 als bureau waar ik nu achter zit dit bericht te typen :D

Gisteren na maar 2 weekjes wachten uit Hong Kong m'n gonbes 8220 videoscaler binnen. Project bartop kan bijna van start als de bouwplannen aangepast zijn.

Viel me mee hoe snel het er was en dat keurig als $10 gift was verpakt ( niet om gevraagd)
Geloof dat veel mannen hier al een hoop geld aan de douane hebben gespendeerd :(

RoOd":3thgtywk said:
Gisteren na maar 2 weekjes wachten uit Hong Kong m'n gonbes 8220 videoscaler binnen. Project bartop kan bijna van start als de bouwplannen aangepast zijn.

Viel me mee hoe snel het er was en dat keurig als $10 gift was verpakt ( niet om gevraagd)
Geloof dat veel mannen hier al een hoop geld aan de douane hebben gespendeerd :(

Nice.
Tja ik ben groot sponsor van de Douane ;)
Probleem met die $10 gift verassingen is wel dat ze dat ook wel eens doen bij zakelijke bestellingen. Ik wil absoluut niet dat dergelijke papierwerk niet klopt t.o.v. m'n factuur.

Ik zorgde altijd voor twee facturen per email. Eentje die klopte met wat men op de de doos zette. De andere voor in "de boekhouding". maar ja, dat was dan meestal voor privé zaken.

Wat soms wel helpt is de 'dure' zaken opsplitsen.
Voor enkele van de onderdelen betaal je minder/geen heffing als de andere.
En een cabinet is dan opgesplitst goedkoper te importeren.

- 1x Voeding ($10)
- 2x Speakers ($10)
- 1x LCD Monitor ($25)
- 1x PC ($900)
- 1x Plastic Housing ($25)

Als je de heffing v/d onderdelen verschuift naar de pc, en de chinees of japanner jou dit zo op de factuur zet, kom je een heel eind hoor :)

We gaan er dan vanuit dat de PC onder een goedkoper tarief valt voor het gemak.

Heeft de naam te maken die jij elke keer zei tijdens het NGC event....die moet ik nog is kopen????

Da Dude":4qx9xcrq said:
Heeft de naam te maken die jij elke keer zei tijdens het NGC event....die moet ik nog is kopen????

Heh...heb ik volgens mij wel bij meerdere spellen gezegd...werd een beetje hebberig. Nee, dit geen Mushihimesma Futari, deze is een heel stuk ouder (en helaas ook duurder).

Voor een redelijke prijs op AO gekocht...is natuurlijk wel de originele R3 versie (2003/01/01. MASTER VER.), de laatse revisie.

1450107_10200685380968600_2086786020_n.jpg

988846_10200685381728619_1501569507_n.jpg

Back