What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Heb een bootleg (uiteraard) met 'Escape' license op het titelscherm :)

Deze heeft een tijdje in mijn kast gezeten, maar ik kon er niet helemaal inkomen. Na een paar levels is er teveel om te onthouden voor mij helaas.
 
Cageman":3uqnp8ms said:
Wonderboy is gewoon de shit. Goeie aanwinst.

Thanks! :) Ben dr ook echt blij mee :D
Zijn hoop bootlegs van in omloop, dus ben enorm happy dat ik een "betaalbare" originele heb gevonden.
 
82gd.jpg


daar is ie dan toch, mijn 1e candy
 
hahahaha, Dr Phil

ik zag dat helemaal niet man, ik zag alleen die prachtige cab staan in mijn woonkamer

mn buren verklaren me nu wel voor gek denk ik, nu de zoveelste cab naar binnen kwam rijden :mrgreen: :mrgreen:
 
het geld is ff op, ik moet mijn Hyper Olympic nog opknappen en dan is de line-up voorlopig even klaar

(denk ik)
 
Paar dagen geleden binnen gehad neo geo mvs 2 slot
zo kreeg ik hem ...

toen met staalwol 0 geschuurd.

en zo is hij nu
 
Back
Top