What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

beau":3clscj5g said:
Kan zijn 25 euro perstuk in doorzichtig glas en in spiegel kan ook zijn ze 30 euro perstuk

Mooie plaat inderdaad. Wat zijn de afmetingen en is elke tekst mogelijk?
 
beau":sq5xadnj said:
Arcade gek zei ik wil ook wel zo,n glasplaatje voor mijn gameroom....
nou hier is hij dan de volgende keer neem ik hem mee .

Super man!!! Wat tof :D Ontzettend bedankt daar gaan we een mooi plaatsje voor zoeken in mijn Cave! Zit aankomende keer helaas in Marbella :( Echt rot dat ik er niet bij kan zijn! Begin Augustus ben ik weer van de partij!
 
Hè lorre,

Je namco jvs to jamma converter binnen, winkel was dus betrouwbaar :D
Ben benieuwd, heb je hem al kunnen testen of wacht je op de signaalconverter?
 
signaalconverter heb ik al, ik moet nog een game hebben, heb een cps2 cart liggen, maar geen moederbord.
even doorzoeken
 
Marcosan30":21k6vt4v said:
Hè lorre,

Je namco jvs to jamma converter binnen, winkel was dus betrouwbaar :D
Ben benieuwd, heb je hem al kunnen testen of wacht je op de signaalconverter?

Met de winkel zit het wel goed
 
geweldig adres! ik moet me inhouden om niet meer te kopen....eerst maar even de boel aan de loop krijgen. stapel pcb's zonder werkend apparaat is ook niet echt handig...
 
Ik poste 'm al in het offtopic maar nog ff pluggen ;)
Zojuist een shitload aan Sanwa en Seimitsu stuff binnen gekregen. Moest traantjes wegpinken toen ik de verzendkosten zag maarja, daarom bestel je ook een boel tegelijk:
IMG_0066b.jpg
 
Cageman":3lecvfb1 said:
Jinxz":3lecvfb1 said:
Moest traantjes wegpinken toen ik de verzendkosten zag
Maar volgens mij lach je nog steeds de ballen uit je broek. Kinect aan of niet :mrgreen:

Als m'n ballen uit de broek hangen gaat standaard de kinect aan. Ik zal je binnenkort het stream-kanaal geven :mrgreen:
 
Jinxz":26ki418g said:
Cageman":26ki418g said:
Jinxz":26ki418g said:
Moest traantjes wegpinken toen ik de verzendkosten zag
Maar volgens mij lach je nog steeds de ballen uit je broek. Kinect aan of niet :mrgreen:

Als m'n ballen uit de broek hangen gaat standaard de kinect aan. Ik zal je binnenkort het stream-kanaal geven :mrgreen:

ik weet niet of de kinect een groothoek lens heeft,
Anders passen die ballen van jouw er niet op :mrgreen:
 
Back
Top