Da Dude":7xu1jexz said:Hey beau, ik zie elke keer prachtige hardware die je bestelt. Nu ook weer.
Ooit nog een cab voor erbij????
Sp33dFr34k":355rg56z said:Moet je 3 dezelfde nemen man!
Welke monitoren zijn het?
beau":355rg56z said:Arcade gek zei ik wil ook wel zo,n glasplaatje voor mijn gameroom....
nou hier is hij dan de volgende keer neem ik hem mee .
Beatmaster-P":3a11vjax said:He Beau,
gaaf man (leuke onderzetter ook ;-))
ik ben benieuwd naar Donalds reactie als ie deze ziet!
Anunaki":3a11vjax said:Heel vet beau, kan ik ook zo'n ding bestellen bij je?
Ik vind het echt gruwelijk