What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

GW2 is en blijft sweet!! Kneitervet, heb em helemaal kapot gespeeld (inclusief handen ivm dodgen...) :D
 
Hij hangt in je cab alsof hij klaar staat om te worden afgeschoten :D
 
Haha, moest schuin anders is de jamma loom te kort. En ik heb er ong 100e voor betaald, casing is kak maar board mooi clean en geen wires oid gesoldeerd. Goede conversion, blij dat ik hem eindelijk heb kunnen scoren.
 
Een conversie van 100 euro is 100 euro te duur. Dan kun je echt net zo goed gewoon een PC in die kast klappen met alles erop Rudie.
 
Totaal niet mee eens Ken, conversie vind ik nog altijd iets heel anders dan een bootleg. Nog altijd gewoon originele cps2 hard- en software. Je kunt ook zeggen waarom zou je ruim het driedubbele betalen voor een origineel terwijl je dat aan niets merkt, tenzij je het board van dichtbij gaat bestuderen, wat je dus nooit doet. Ook nog meteen gephoenixed, das ook weer 35e uitgespaard :). Ach, het is wat de gek er voor overheeft zullen we maar zeggen, ik vond het een goeie deal.
 
Helemaal mee eens ruderudie :)

Als iets draait op de originele hardware is nog altijd anders als mame of soortgelijk spul.
 
from japan .... sengoku basara x cross namco system 246/256 .
full kit new and crisp.

poster.

nou nog wachten op de drives 😉
 
Hou eens op Beau met dat opgeilen :P

Goeie spullen jongens!!
 
Verkoop mij die punisher maar dan, als die toch het noemen niet waardig is... :)
 
Back
Top