What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

post... from japan namco 256 system met i/o en gundam



 
Die postbode heeft onderhand een hernia. :)

Mooi spul Dayo!
 
ElPancho":ax90zzkh said:
Die postbode heeft onderhand een hernia. :)

Mooi spul Dayo!
Haha bedankt onno hij loopt nog vrij recht :mrgreen:
 
Mooi spul Beau.

Maarre .... het zou beter zijn je geld in NL uit te geven, kan onze economie wel gebruiken. :D :lol: 😉
 
Toffe shit Beau! Neem een keer mee naar NGC als het kan, ben wel benieuwd!
 
Psykick":2nbtar2f said:
Toffe shit Beau! Neem een keer mee naar NGC als het kan, ben wel benieuwd!
ckong":2nbtar2f said:
Mooi spul Beau.

Maarre .... het zou beter zijn je geld in NL uit te geven, kan onze economie wel gebruiken. :D :lol: 😉

Ik neem hem wel een keer mee naar het ngc nog even wachten op sengoku basara x echt een top fighter
En erik de yen is echt top op dit moment
 
Super, en die Basara X is echt heel goed!

erg ondergewaardeerd spel vd makers van Guilty Gear X etc
 
Sengoku basara x cross die game is met liefde gemaakt
Door capcom en arc works toen de game nog in beta was
Hebben ze gamers steeds laten spelen en die gaven weer feedback
Zo hebben ze die game steeds getuned voordat de game
Released werd kan niet wachten.
 
Sengoku? Awesome!

Heb 'm op PS3, maar die lijkt meer op Dynasty Warriors, ook tof.. :)
 
rara wat is dit...
imag0411zj.jpg
 
virtua tennis 4 congrats very nice !!
 
Jij mocht eigenlijk niet meedoen! Maar het is idd goed!

Zeer vette game weer in de reeks!
 
Back
Top