What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Post van...... the jinxz master
custom arcade stick xbox 360
DSC04222_zpse5606245.jpg

DSC04223_zps65ea0aa4.jpg

DSC04225_zpsff56fc87.jpg

Thanks!
lekker knallen met fba next 8)
 
Tnx. De combinatie van de witte stick met het witte scherm is echt nice!
Zal binnenkort weer eens wat pics posten van afgelopen stick-builts.
 
coole stick !
@Jinxz
kan niet wachten om meer pics van je creaties te zien
altijd leuk om te zien.

ben nog altijd heel erg blij met mn custom MK stick gemaakt door jou
 
Zojuist binnengekregen geheel origineel en first print:

dsc0104hf.jpg

dsc0106fs.jpg


Heb MS4 pas gehad maar vond hem gewoonweg niet leuk, Metal Slug 3 is voor mij de enige echte. Ook de enige Metal Slug die ik in mn verzameling hoef te hebben. Ben dr reuze blij mee.
 
studentzki":1pfyqecl said:
Nice! Was vast niet goedkoop of wel ;)

Die was inderdaad niet goedkoop, had mazzel dat het gister valentijn was kon direct het e.e.a. goedmaken :lol:
 
Beatmaster-P":2qyb9vw6 said:
Dikke shit allemaal zeg..
Cageman":2qyb9vw6 said:
Wat een baggervette stick. Supermooi atwork. Had het zelf uit kunnen zoeken :-)
DLX":2qyb9vw6 said:
dat is een beauty man :P
Psykick":2qyb9vw6 said:
Wat een lekkere stick heb je toch weer Beau! Geniet ervan ;)
Jinxz":2qyb9vw6 said:
Tnx. De combinatie van de witte stick met het witte scherm is echt nice!
Zal binnenkort weer eens wat pics posten van afgelopen stick-builts.

Thanks all
 
Back
Top