What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

:shock: :shock: :shock: :shock:

HOLY SHIT!

:shock: :shock: :shock: :shock:

Ik ben er helemaal stil van, man. Dit is echt he-le-maal te gek!! Je hebt een goed hart, Dayo :-) Ik ben je hier erg dankbaar voor. Dat gaat een supermooi plaatsje krijgen in mijn gameroom!!!

wauw.
 
Graag gedaan cage ben al weer aan het nadenken voor het volgende project :mrgreen:
je krijgt hem in iedergeval de 15e, als ik eerder kan neem ik hem natuurlijk mee.
 
Na 3 jaar wachten, en toch ff de upgrade naar de 1 Ghz versie te hebben betaald.
DAAR IS IE DAN.

IMG_0669.JPG

IMG_0670.JPG

IMG_0671.JPG

verlangen naar is net zo fijn als hebben van.........NOU ik ben blij dat het verlangen naar afgelopen is. YESS!!!
 
Wow.... WTF :P wat een ding joh :)

Ben zeer benieuwd hoe dat ding in reallife werkt en in de hand ligt...
 
vandaag bij de post:

- nieuwe T-molding voor mijn MK2 kast
- power supply en Jamma harness voor mijn universal cab

meteen even getest of er leven in de monitor zit en yeah 8)

556664_414173028652667_2054086596_n.jpg


hij doet het gewoon!!!
 
Netjes, goed bezig.

De pandora ligt goed in de hand. belangrijkste test Nozomi.nl werkt.
IMG_0676.JPG

En een vergelijkingsfoto:
IMG_0680.JPG

Weet je een beetje hoe groot die is in vergelijking met een 3ds of PSP.
 
Geweldig. Ook die commodore schermen zijn altijd qua beeld erg mooi.
Wil zelf er ook nog een keer 1 (met werkende scart).
 
Back
Top