What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

In een paar delen is het wel goed te doen ja. Met de monitor er nog in weegt de cab meer dan 100 kilo, zonder de monitor is het nog altijd een zwaar stuk glasvezel/plastic en staal van een kilo of 60. Ik heb hem helemaal uit elkaar gehaald en naar zolder gebracht (twee halfronde trappen :-)).
 
Zemmick,

Ik heb voor je NAC nog 2 (vegeelde) baltops mocht je die willen hebben (gratis natuurlijk) laat maar weten
 
Hele vette cab Zemmink!
En natuurlijk Puzzle Bobble erop voor de vriendin! 😉
 
Vandaag komt bjt helpen om hem naar boven te krijgen...hij kan mij helpen om het te demonteren....keep u posted.
@stevuns... ik hoop dat ze wil puzzle bobblen, deed ik vroeger veel tegen haar en ze was onverslaanbaar toen.
 
guiltygearx.jpg


Van beau!
 
Zie je niet elke dag... een Sega Rally 3 handrem!

maar Pieter Post had m toch bij zich :shock:

imag0102r.jpg


even een stoffer eroverheen, bolt on en gaan!
 
Beatmaster-P":znxnnw71 said:
Zie je niet elke dag... een Sega Rally 3 handrem!

maar Pieter Post had m toch bij zich :shock:

imag0102r.jpg


even een stoffer eroverheen, bolt on en gaan!

Racenerd :mrgreen:
 
Tenks, inderdaad, game al 10 jaar niet meer in m'n bezit gehad. Blijft een toppertje!
 
Bolle piet kwam van zijn werk.....
DSC03818.jpg

voor cage zijn game room ...
6 mm float glas met facet en 4 gaatjes voor aan de muur :mrgreen:
 
jullie komen ook nog aan de beurt :mrgreen:
 
Back
Top