What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Casey120":2ybj6f5a said:
Die gek had de hele doos voor de rest opgevuld met een of andere Japanse Lolita Hentai flyers , maar goed dat ik hem zelf open heb gemaakt :lol:

Delivered in a plain brown wrapper, zeker :-)
 
Van de week binnen de taito type x2 van henk.
Met streetfighter 4 kit helemaal top
DSC03065.jpg

DSC03070.jpg
 
Briljant. Moet ik toch ook nog eens aan gaan geloven, zo'n TypeX2.

Maar brutale vraag: Speel je er in deze setup mee? Ik vind het persoonlijk nogal afbreuk doen aan het arcade gevoel. Zo kun je bijna beter een XBOX360 met Streetfighter aanzetten? No offense, natuurlijk. Origineel is altijd goed, maar het kan zoveel mooier als je het in een cab zet :-)
 
Cageman":3r5wbmio said:
Briljant. Moet ik toch ook nog eens aan gaan geloven, zo'n TypeX2.

Maar brutale vraag: Speel je er in deze setup mee? Ik vind het persoonlijk nogal afbreuk doen aan het arcade gevoel. Zo kun je bijna beter een XBOX360 met Streetfighter aanzetten? No offense, natuurlijk. Origineel is altijd goed, maar het kan zoveel mooier als je het in een cab zet :-)

+1
 
daar heb je helemaal gelijk in ik zou het graag willen heb te weinig ruimte.
 
Naomi origineeltjes, Top! Slashout is wel een leuke Golden Axe variant.
 
doa 2 komt er ook aan. Zombie revenge wil ik ook nog graag, en marvel vs capcom.

weet iemand een plek om de art te kunnen printen.
 
Da Dude":3g5lvh1n said:
doa 2 komt er ook aan. Zombie revenge wil ik ook nog graag, en marvel vs capcom.

weet iemand een plek om de art te kunnen printen.

Slashout is echt Megagaaf! ik speel m best vaak nog altijd!!

Has en ik printen altijd bij ' de Resolutie' en die hebben iets van 3 filialen dacht ik.
is niet supergoedkoop maar wel zeer professioneel mbt kwaliteit.
 
Finally binnen :

- Servo motor board voor Lindbergh (voor een extreeeeme schijtprijs / normaal onbetaalbaar)
dsc03909w.jpg

powertest gedaan en works perfect :D

- rs422/232 conv voor Derby Owners Club (die ik om ga katten naar een Lindy converter)
dsc03892qo.jpg
 
Ik heb ook nog wat met de post gehad.

DSC03086.jpg

Atomiswave met metal slug 6
kof mia van bmp
kof 12
en rezon taito allumer shooter
DSC03091.jpg

:D
 
Rezon ziet er zeker top uit maar wel pittig.
 
Ik heb nog wat Pcb,s ....
FixeightToaplan.jpg

Toaplan fixeight
BlazeonAtlus.jpg

Atlus Blazeon
Robocopdataeast.jpg

Data east robocop big size pcb :mrgreen:
 
Tnt kwam langs...
E.D.F jaleco van DLX ik dacht dat robocop groot was nou deze is ook big.
samen met x-men.
DSC03101.jpg

En arcana heart.
DSC03099.jpg
.
😉
 
fixeight heeft engelse text x-men ook arcana heart niet
 
Back
Top