Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Vette shit! mooie lindy, ben reuze benieuwd hoe bijvoorbeeld ID4/5 eruit zien op een Lindy, dat MOET weergaloos zijn (de naomi variant is al onwijs mooi imo).
Vette shit! mooie lindy, ben reuze benieuwd hoe bijvoorbeeld ID4/5 eruit zien op een Lindy, dat MOET weergaloos zijn (de naomi variant is al onwijs mooi imo).
Je kunt maar ergens blij mee zijn; ik kreeg net deze nieuwe lagers binnen:
Ik ben bezig met een refurb van een Model 3 dashboard (technisch dan. Esthetisch heb ik nog een uitdaging met de plastics enzo ;-)); deze lagers worden gebruikt voor de stuuras, die ik op dit moment aan het vervangen ben door een gloednieuwe. De oude stuuras is te ver versleten en de lagers zitten er natuurlijk al een jaar of 15 in. Dit zijn de originele lagers, en gewoon kunnen vinden in NL .
For the record: Een Model 3 dashboard gebruikt twee lagers voor de stuuras. Type is NSK 6003ZZ.
Nice ! Nou , ik snap wel dat je daar blij mee bent hoor
Ook maar even mijn aanwinsten van gisteren. Niet door Pieter Post gebracht maar zelf opgehaald. En met de Time Pilot nog een klein probleempje. Toch ook erg blij mee: twee konami klassiekertjes Sunset Riders en Time Pilot.