Pat7o":1ehk9f42 said:vanmiddag binnen:
maar ff wat foto's van Ronnie geleend totdat hij een mooi plaatsje op mijn kamertje heeft.
Volgens mij idd dezelfde monitor, burnfree, echt fantastisch!Casey120":3nf1hfm6 said:Gaaf zeg die Capcom Status en in een mooie staat , zelfde 18" monitor als de Cute zeker ?
Misschien dat FrancoB een een repro marquee holder voor je kan maken , maakt het wel compleet .
MarsMan":3nf1hfm6 said:Beste cab! Gefeliciteerd! Heeft ook wel wat weg van de Pony Mark II maar dan met zwaardere speakers zo te zien.
Speelt best lekker met het beeld wat meer vlak of niet?
goatboy":2p5mkt9b said:Inderdaad, Op die 18" cabs zien de 15K games er super strak uit. En dat nog eens burn-free, Erg gaaf!




+1! Last Resort is een waanzinnig goede game. Was ook mijn eerste AES titel, way back, toen het nog nieuw was..Personal favorite.
paragonbelial":37j3owa3 said:@Cageman: Last Resort was ook mijn eerste NEO GEO game back in the day, samen met Magician Lord![]()
Cageman":299sq3yt said:hahaha! Ja, inderdaad! Die had ik ook als tweede game..!Derde game was baseball stars professional.. ben nu ineens heel benieuwd wat jouw derde game was
![]()