What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Andros Dunos voor de MVS, kijken of ik Shmups net zo leuk vindt als Henk :lol:


Drive board roms voor Daytona USA 2 en Sega Rally 2, en Sound roms voor een DSB-2 ook voor Daytona USA 2 en Sega Rally 2.


Shifter plate en cover voor Scudrace (wacht nog op een nieuwe 4-shift cover)


En een gloedjeNIEUW dashboard voor de Scudrace :mrgreen:


Geen idee nog waar ik de Dashboard art vandaan ga/kan vissen though...
 
OK dan!

Doe mij ook zo'n dash plasticje!

En wat kostte die shift plate en cover? Ben daar ook nog naar op zoek :-)
 
@Casey120 de batterij op de mijne is gelukkig wel goed. Vorige eigenaar heeft er een nieuwe op gesoldeerd dus dat is wel fijn.
De batterij op mijn Ketsui is trouwens leeg (of kapot) denk ik. Ziet er nog prima uit maar slaat geen instellingen (zoals freeplay) meer op.
Ik dacht dat die batterijen op PGM boards oplaadbare batterijen waren trouwens? Hmm.

Die reprint artsets zijn cool hè. Heb vorige maand die van Ketsui en Espgaluda 1 binnen gekregen van de Cave International Shop.
25 euro per set is goedkoop, alleen jammer dat versturen ook weer 25 euro is. Om die reden twijfel ik ook beetje over de DOJ artset.
Maar ElPancho, misschien wel cool om samen te bestellen :) Ik wil die van Espgaluda II ook nog hebben eigenlijk.
 
ik ook

volgens mijn collega als je meer als een half uur speelt koppijn en langer dan ga je kotsen hahahaha

de meeste game watch zijn nieuw in doos ,onbespeeld een enkele mist alleen de batterij voor de rest mint
 
Verkoop of ruil je niets van je Game and Watches? Mooie collectie btw ;)
 
evt wel iets te ruilen verkopen niet echt mijn voorkeur moet je weer prijzen gaan noemen die waarschijnlijk niet goed zijn enzovoort. maar als er iets uitgaat dan
de blackjack daarna squish
 
joeks":3hktd4gt said:
25 euro per set is goedkoop, alleen jammer dat versturen ook weer 25 euro is. Om die reden twijfel ik ook beetje over de DOJ artset.
Maar ElPancho, misschien wel cool om samen te bestellen :) Ik wil die van Espgaluda II ook nog hebben eigenlijk.

Cool, buiten DOJ zou ik dan ook de artset van Espgaluda I willen hebben.
Hebben ze ook Cave boxes? Dan is ie meteen inmekaargefrankensteind.
Ben alleen geen lid van die Cave-shop, als jij het voortouw wilt nemen .... graag!
 
Nog maar een dan , deze kwam vandaag :

DSCF4799.jpg


Battle Bakraid !
 
Hahaha, nou daar is niet zoveel secrets meer aan of ga je de game herporgrammeren en een Outrun shooter ervan brouwen LOL! Veel succes man en wat het ook is, als het maar in de gezamenlijke Arcade komt ;)
 
Zo'n japans pakketje is al leuk, maar check vooral de afzender even. Leuker kan niet:

wp000071o.jpg


Wat zit erin? Mint-condition Konami Perfect Selection soundtracks van snatcher & SD Snatcher en Parodius. Allemaal arrange-versies van de in-game music. De snatcher CD zoek ik al jaren.. deze lijken wel nieuw, dus ben blij.

wp000072c.jpg

wp000073h.jpg
 
rofl@afzender

je zocht die dingen helemaal niet, je zag de naam van de seller en hebt zomaar wat besteld :mrgreen:
 
Back
Top