What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Grote kluis kopen man, die dingen houden meer waarde dan goud atm. :D

Wat een enorme collectie zeg. Cave blijft de top als het om shmups gaat.
Espgaluda II is toch wel mijn favoriet
 
Vette lineup man! Ik moest wel lachen bij je most wanted, dat is geloof ik ook nog het enige wat je mist, dus niet zo gek dus haha

Dan mss nog de Saidaioujou of zoeits haha, geen zin om te googlen :mrgreen:
 
Psykick":21mq0kth said:
Vette lineup man! Ik moest wel lachen bij je most wanted, dat is geloof ik ook nog het enige wat je mist, dus niet zo gek dus haha

Dan mss nog de Saidaioujou of zoeits haha, geen zin om te googlen :mrgreen:

Ddp saidaioujou good luck on that one 😉 dikke zak met geld meenemen (+/- 1500 euro)
 
Psykick":3qpor85y said:
Vette lineup man! Ik moest wel lachen bij je most wanted, dat is geloof ik ook nog het enige wat je mist, dus niet zo gek dus haha

Dan mss nog de Saidaioujou of zoiets haha, geen zin om te googlen :mrgreen:

Thanks.
Daar komt het wel een beetje op neer. Degene die ik nog mis zijn Donpachi (niet echt interessant), Dangun Feveron (ook niet echt interessant), Dodonpachi (wil ik wel nog hebben), Dodonpachi Dai Ou Jou, Pink Sweets, Progear, Dodonpachi Dai Fukkatsu, Dodonpachi Saidaioujou (op dit moment nog niet realistisch), Akai Katana (wederom niet bepaald realistisch op dit moment). Nog best een aantal om nog te moeten kopen...obsessie obsessie obsessie.

By the way, ik koop tegenwoordig alleen losse PCB's (vroeger full kits of partial kits)...scheelt mij heel veel geld, waarvan ik weer andere Cave spellen kan kopen...obsessie obsessie obsessie.
 
Donpachi is fun man , net als de vette hectiek van Dangun Feveron eigenlijk .
Original DoDonpachi is ook een must have .


Gewoon KOPuhhh.....
 
Ome Jinxz stond voor de deur en....................

IMGP9237.JPG

IMGP9238.JPG

Zwart/wit vind ik persoonlijk de mooiste versie die ze hebben.
Het Paneel wordt nog vervangen. Deze is tijdelijk tot de ander klaar is.
Nog wat kleine aanpassingen en ik kan helemaal los.

De Ps360+ werken als een malle op mijn laptop, maar mijn PC herkent ze niet.
Dus ik moet nog ff googlen. Of kent iemand dit fenomeen en weet een oplossing.

MAAR wat een enorm gaaf ding. Ik ben er heel blij mee.
Mijn vrouw zei wel; dit is je laatste hoor. Dit omdat ik elke 1,5 jaar mijn cab verkocht voor een andere.
Dit is mijn 3e en ik verwacht wel laatste wisseling van de wacht.

Als het andere Panel er op zit, post ik wel weer wat foto's

Chris, Thanks a bunch, voor het helpen af en opbouwen, en de gehele installatie.
Ik ben heel blij met mijn Vewlix
tumblr_mdpnvlMH6j1rjrn49o1_500.gif
 
Zo wat een prachtige cab, welke versie van SFIV zit erin?
Daar ga je vast een boel plezier aan beleven Robin!!!!!

Misschien kan er op termijn wel een ps4 in :mrgreen:
 
Wat een kutcab!

Jking, ik ben vreselijk jaloers :oops: Je moet nu wel een taito type x2 kopen. Zo'n setup hoort bij een vewlix!
 
Bedankt voor alle reakties. Chris heeft hem in nieuwstaat teruggebracht, zware woofer er in, en alles perfect geregeld.

Misschien kan er op termijn wel een ps4 in :mrgreen:

Zeker, en dan met SF4 Ultra. Snap je nu waarom ik me ps4 cancelde??? Ik zei toch dat ik een goeie reden had, buiten het feit dat na 3 maanden ik niet NOG langer wilde wachten

Very Nice, origineel taito panel is inderdaad mooier.
hij past wel lekker bij je bureau hahaha

Komt er aan, die was alleen nog niet binnen. En ja, al mijn meubels zijn zwart / wit.

ik wist wel dat je iets bekokstoofde ;-)

maar vet he zo'n ding, ook zw/wit echt toppie

De rode en de blauwe zijn ook super, maar deze past beter, en is meer mijn smaak. echt geweldig in z/w

Zit hier te typen en kijk dan naast me, en heb maar 1 gedachte: F#CKING AWESOME ik heb een Vewlix!!!!!
 
ik zag in frankrijk bij neo 2x7 panels voor 90 piek of zoiets zag er wel origineel uit
maar aangezien die gasten ook allemaal chinese vewlixen verkopen weet ik het niet zeker
 
Maakt niet uit. Ik krijg mijn panel van Jinxz als die binnen is.
Dit is een leen panel. Komt helemaal goed. in ieder geval bedankt.\

p.s. je avatar is kaduuk volgens mij.
 
Top man! Hij staat nu strak tegen de muur ;)
Ik regel zsm 't 2p panel en we zetten ff de puntjes op de i. In the meantime staat ie mooi te shinen.

Congratz met de cab!


Pff het was me een weekendje wel. 850 km gereden en 6 forum members gezien of gesproken. Deze rakker gaat een dagje plat ;)
 
Back
Top