waiwainl":1aq8e66x said:Anyway, I am in. Zal het even transferren.
dennis808":2e2o1l99 said:Ik ben net als Da Dude wel nieuwsgierig naar het software-gedeelte van deze set, niet zozeer voor een JAMMA cab, maar om mijn Pi3 via SCART op m'n PVM aan te sluiten. Welke front-end wordt hiervoor gebruikt? Een aangepaste variant van RetroPie?
waiwainl":1ld7eef9 said:dennis808":1ld7eef9 said:Ik ben net als Da Dude wel nieuwsgierig naar het software-gedeelte van deze set, niet zozeer voor een JAMMA cab, maar om mijn Pi3 via SCART op m'n PVM aan te sluiten. Welke front-end wordt hiervoor gebruikt? Een aangepaste variant van RetroPie?
Je kan de images hier vinden: http://strike-devices.net/index.php/pi2 ... -pi2jamma/