What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PI2JAMMA Deal!

Ok, ik wacht nog heel even op R2 en dan ga ik bestellen. Zaterdag gaat hij dus definitief de deur uit.

Mocht het deze week niet meer lukken dan lijkt het me beter het pas in januari te versturen om de drukte te omzeilen.

Hey Michael, stuur me even je adres via pb dan stuur ik hem morgen de deur uit. Heb hem vandaag getest en werkt top!

Ik ben net als Da Dude wel nieuwsgierig naar het software-gedeelte van deze set, niet zozeer voor een JAMMA cab, maar om mijn Pi3 via SCART op m'n PVM aan te sluiten. Welke front-end wordt hiervoor gebruikt? Een aangepaste variant van RetroPie?

waiwainl":1ld7eef9 said:
dennis808":1ld7eef9 said:
Ik ben net als Da Dude wel nieuwsgierig naar het software-gedeelte van deze set, niet zozeer voor een JAMMA cab, maar om mijn Pi3 via SCART op m'n PVM aan te sluiten. Welke front-end wordt hiervoor gebruikt? Een aangepaste variant van RetroPie?

Je kan de images hier vinden: http://strike-devices.net/index.php/pi2 ... -pi2jamma/

Ah! Bedankt voor de link, het lijkt er op dat ze de Pi2JAMMA hardware vereisen. Ik ga er toch eens mee experimenteren met de VGA666 adapter ipv de Pi2JAMMA.

Back