Baki":2ubn3un4 said:Daar gaat je bankrekeningIk hoop voor je dat je niet ook nog een AES systeem hebt...dan ben je helemaal snel blut
![]()
ruderudie":385446o9 said:Wat heb je voor die duo-r betaald? een AES is trouwens in aanschaf best te doen, de games nekken je ....
ruderudie":1whczuh5 said:Ja ik heb naar aanleiding van de warme gevoelens die ik kreeg bij het weerzien van dd2 eens gekeken maar er zijn echt veel goede games op de pc engine. Heb ik een keer heel veel geld over schaf ik er wel een aan, welke store heb je de jouwe van?
ruderudie":8xtye8lj said:Die ronnie klok had er laatst een te koop voor 199, boxed en in zeer goede staat. Hij heeft hem echter niet kunnen verkopen voor deze prijs. In japanse webshops is de console tussen de 110- 180 euro afhangende van de staat. Voor 180 heb je wel een mint duo-r. Je zit dan alleen weer met de verzendkosten, die meestal toch tussen de 40 en 60 euro zitten. Maar ja, je moet maar geld over hebben...ik zag dd2 voor 90 euro nieuw, dus die van jou moet ook aardig wat pegels hebben gekost!Dure hobby blijft het toch.