Baki
Shmup Veteran
Omdat DreamerNL en ik een andere thread aan het vervuilen zijn heb ik maar ven een aparte topic over NEC's PC Engine gemaakt!
Nice, dat wordt het eens tijd om me te gaan verdipen in de PC Engine...wat zijn de must have games ervoor? En met welke versie vd console kan ik ze allemaal spelen?
Als je een japanse turbo duo aanschaft heb je de beste versie. Deze pakt alleen japanse Hu Card (andere wil je ook niet) maar naast japanse cd ook de amerikaanse. Dat laatste kan wel eens handig zijn. Maw duo staat voor Hu card en Cd games. Tja must haves. Dat ligt aan je smaak. Hou je van platform dan zou ik zeggen Kaze Kiri, Jacky Chan, PC Genjin, etc. Zijn er erg veel. Ik heb daarnaast ook veel interesse in de shooters. Dat zijn er dus ook erg veel. Spriggan, Lord of Thunder, Soldier Blade, Gradius, R-Type, etc, etc. Lees er eerst maar eens wat over voor je eraan begint. Het is een echte collectors console en sommige vette games (Kaze Kiri) zijn best prijzig.

