What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Parultjes op marruktplaatz

ldekort":r5df6nq7 said:
Da Dude, klopt perfect dat ik een bartop model aan het zoeken ben.
Maar die op wieltjes vind ik er wel een beetje over.
Heb ook al met Geoffrey Borne Arcade contact opgenomen.
Hij vraagt 750€ voor een bartop 2 player met een 2tb hyperspin erin.
De bestickering is vrij te kiezen.
Wat vinden jullie van de prijs voor zoiets?
Hangt er wat vanaf wat voor systeem erin zit.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk

Ik persoonlijk vind dat enorm duur. 750 voor zoiets. tegenwoordig met een raspberry en Lakka of RetroPi ben je zelf snel klaar.
Wel geen Hyperspin, maar ik had een 4Tb Hyperspin, en ik werd helemaal suf van dat scrollen door de games.
Ziet er leuk uir, maar ik persoonlijk was er niet kapot van.

De Barcade hierboven was niet flauw bedoeld, want ik dacht dat het een barcade was (Los op een bak). En dan met wat tuning is er zeker wat leuks van te maken.

De bouw vind ik wel wat hebben maar:

- Die stickers zijn totaal niet mijn smaak... ofwel ramlelijk voor mij.
- Arcade stick is geplaatst van "heb geen zin meer om af te maken dus dan maar en kant en klare stick".

Moet toch wel heel wat meer dan 3500 EUR betaald krijgen wil ik deze in mijn woonkamer zetten :)

De bouw is zeker handig als je weinig ruimte heb.

Maar de artwork. Daar krijg je de nodige stuiterballen helemaal hondsdol mee. DRUK!!!!! Mijn god. das iets teveel prikkels voor de gemiddelde gamer.
Die stick had wel iets netter gekunt, maar veel ruimte heb je niet op die plaat.
Als die egaal zwart, of Zilver met een mooi Cave game logo of zo.
Dan was het wat voor op mijn werk. Maar niet voor die prijs.

En een 2 player is altijd leuker

q25EESE.jpg

Ik vind hem stiekem wel schattig in alle eerlijkheid. Net zo'n lelijk kreupel katje wat je uit zieligheid uit het asiel haalt. Ik had hem graag mee naar huis genomen :D

Akuma2000":1reyrti8 said:
Hij heeft er geen haast mee :')

Lijkt me slim met die prijs. Hoe komen ze er op. Hoe bedenk je bij jezelf. mmmm, ik vraag 1350,- euro. Dan ben ik hem wel kwijt voor 1250,-
Mooi gemaakt. Ja, Leuk voor erbij, voor als je een weekendje Centerparks doet zeker.

Ik wil best zo'n bar model. Maar die prijzen zijn zo extreem op mp. Ik snap het niet.
Ook al die zelfbouw. rekeken ze ook hun uurloon a 25,- per uur, meteen mee in de prijs??? :shock: :shock: :shock:

Voor sommige is het eenmalig, zo'n bouw en dan de eerste keer in de wereld van arcade - dan kost het meer tijd dan je hoopt.
Maar 1300 euro is dan zelfs nog veel.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back