Hangt er wat vanaf wat voor systeem erin zit.ldekort":r5df6nq7 said:Da Dude, klopt perfect dat ik een bartop model aan het zoeken ben.
Maar die op wieltjes vind ik er wel een beetje over.
Heb ook al met Geoffrey Borne Arcade contact opgenomen.
Hij vraagt 750€ voor een bartop 2 player met een 2tb hyperspin erin.
De bestickering is vrij te kiezen.
Wat vinden jullie van de prijs voor zoiets?
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk