What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Parultjes op marruktplaatz

Ik ben alleen maar voor dit soort apparaten, het houd mensen weg van echte arcade machines en dus meer voor ons. :-)

Oh nee je zei het E woord :-)

Ik zag van de week weer de bartafel arcade van hem. Blijft lelijk

Mijn smaak is het ook niet maar, hij verdient er wel geld mee. Dus we zullen zijn pareltjes nog wel voorbij zien komen. Al zijn sommige creaties wat vergezocht, soms is het idee wel leuk zoals de salontafel. De uitwerking dan weer niet, maarja.

Niet echt veel plaats voor een fatsoenlijke monitor...misschien is dat gat bedoeld om een tablet in te hangen?

Mooi detail trouwens is de uitsparing voor de plint zoals bij een Ikea-kast. Kan je die prachtige kast mooi strak tegen de muur zetten :D

Mart":2d2wsqrn said:
Mooi detail trouwens is de uitsparing voor de plint zoals bij een Ikea-kast. Kan je die prachtige kast mooi strak tegen de muur zetten :D
Die had ik ook gespot ja :mrgreen:

Machello":1x2x8o27 said:
Het is een mooi advertenties [emoji1]
Hij heeft er echt een mooie tussen staan hoor:

"Het is een mooi auto kleed met bieversen auto's er bij.

De auto's kan je zelf uit kiesen bij mij thuis maar led wel op er mogen maar max 17 auto's bij zitten als u er meer wil moet u €2,75 meer bij betallen. Voor de zeltsamen auto's"

Back