What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Parultjes op marruktplaatz

Ik weet het, niet spotten met dyslexie. Maar ik snap niet waarom er dan niet even een spellingchecker overheen wordt gehaald. Dan voorkom je in ieder geval woorden als "bieversen". Man man man...
 
Poeh iets met een gebrek aan genetische diversiteit... wat een gedrochten van advertenties.
 
Dyslexie wordt in mijn ogen te vaak gebruikt als excuus voor gruwelijk slecht taalgebruik. Dit is wel heel erg tenenkrommend slecht.
 
Klopt. Ik heb zelf ook dyslexie en vat het erg persoonlijk op als andere "lotgenoten" het misbruiken voor lui typgedrag.

dyslexics-are-teople-poo-men-s-t-shirt.jpg
 
Ik maak hier nog welleens typefouten omdat ik het gewoon niet nalees. Maar dyslectisch ben ik niet, zal ook nooit zeggen dat ik het heb.

Dit moet iemand zijn de de nederlandse taal (nog) niet onder de knie heeft, want een kind van 8 kan dit nog beter.
 
Zo! Die is lelijk indeed.
Hij geeft wel 200 euro korting :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Allemachtig zeg.
Wat ik hier nou zo opmerkelijk aan vind is dat het niet aan zijn skills ligt (voor zover je dat van een foto kan zien)
Al met al ziet het eruit als degelijke kasten. Maar hoe is het nou toch mogelijk dan mensen met dergelijke kwaliteiten zoiets wanstaltigs als eindresultaat produceren. En ik begrijp ook wel dat het een kwestie van smaak is, maar ik vind het in ieder geval extreme kitsch.
 
Okay ! Vergeet alles wat hiervoor is gezegd en geschreven. Over welke kast dan ook. Dat is bij dezen volstrekt irrelevant.
Alle eerder besproken kasten in dit topic zijn stuk voor stuk pareltjes vergeleken bij hetgeen ik zojuist aantrof.

Ik ben niet verantwoordelijk voor beschadigingen aan het oog na het openen van de volgende link:
https://www.leboncoin.fr/collection/991203990.htm?ca=15_s
 
Mart":3vh7r897 said:
Allemachtig zeg.
Wat ik hier nou zo opmerkelijk aan vind is dat het niet aan zijn skills ligt (voor zover je dat van een foto kan zien)
Al met al ziet het eruit als degelijke kasten. Maar hoe is het nou toch mogelijk dan mensen met dergelijke kwaliteiten zoiets wanstaltigs als eindresultaat produceren. En ik begrijp ook wel dat het een kwestie van smaak is, maar ik vind het in ieder geval extreme kitsch.

Tja het is een typisch gevalletje "lippenstift op een varken". Mooi artwork, slecht geplaatst op een raar gevormde kast.


Mart":3vh7r897 said:
Okay ! Vergeet alles wat hiervoor is gezegd en geschreven. Over welke kast dan ook. Dat is bij dezen volstrekt irrelevant.
Alle eerder besproken kasten in dit topic zijn stuk voor stuk pareltjes vergeleken bij hetgeen ik zojuist aantrof.

Ik ben niet verantwoordelijk voor beschadigingen aan het oog na het openen van de volgende link:
https://www.leboncoin.fr/collection/991203990.htm?ca=15_s

Jeuzes!! Een originele X15 ;)
Maar hij heeft wel de moeite genomen om het glas dicht te kitten zodat er geen waterschade aan het scherm kan ontstaan :shock:
 
Da Dude, klopt perfect dat ik een bartop model aan het zoeken ben.
Maar die op wieltjes vind ik er wel een beetje over.
Heb ook al met Geoffrey Borne Arcade contact opgenomen.
Hij vraagt 750€ voor een bartop 2 player met een 2tb hyperspin erin.
De bestickering is vrij te kiezen.
Wat vinden jullie van de prijs voor zoiets?
 
Back
Top