Jinxz
Pattern Reader
De besprekingen voor de 2e container zijn in gang gezet en ik ben bij meerdere partijen aan het neuzen naar leuke cabs. Uiteraard heb ik m'n eigen "vulling" maar stel dat er plek over is... wat zou jij graag willen zien?
De stuff die me wordt aangeboden is uiteraard volledig Japans en kan van alles zijn. Obscure titels of main stream stuff.
Ik heb requests gedaan voor :
- Bishi Bashi cabinets
- Gun Bullet, Gunbarl, Gunbalina. (point blank 1, 2 & 3)
Qua racers is me o.a. aangeboden:
- Wangan midnight 3DX+
- Mario Kart GranPrix 2
- GTI Club -super mini festa- Twin
- Chase HQ2
Andere cabs:
- Elevator action Death Parade
- Let's Go Jungle
Verwacht niet altijd de "d'r staat me iets in de weg in de schuur" prijzen maar als je iets zoekt wat je niet snel tegen komt maar wat in het land van de Geisha kan staan, laat het maar weten.
Laat maar weten waar je interesse in hebt, ik check en vraag een prijs en laat het zsm weten.
De stuff die me wordt aangeboden is uiteraard volledig Japans en kan van alles zijn. Obscure titels of main stream stuff.
Ik heb requests gedaan voor :
- Bishi Bashi cabinets
- Gun Bullet, Gunbarl, Gunbalina. (point blank 1, 2 & 3)
Qua racers is me o.a. aangeboden:
- Wangan midnight 3DX+
- Mario Kart GranPrix 2
- GTI Club -super mini festa- Twin
- Chase HQ2
Andere cabs:
- Elevator action Death Parade
- Let's Go Jungle
Verwacht niet altijd de "d'r staat me iets in de weg in de schuur" prijzen maar als je iets zoekt wat je niet snel tegen komt maar wat in het land van de Geisha kan staan, laat het maar weten.
Laat maar weten waar je interesse in hebt, ik check en vraag een prijs en laat het zsm weten.