Jinxz
Pattern Reader
De rest zijn nu Vewlix cabs. Opnieuw L, C en F modellen voor de handel. Ik zit nog te twijfelen óf en wanneer ik zelf aan de beurt benZeMMiK":2mmdst1v said:wat ga je met je ´eigen´ vulling doen dan?? voor de verkoop of voor jezelf??
Ik heb een cab lokaal gekocht (een van mijn holy grails) die ik ga koesteren en ga delen met de community. De bishi bashi ga ik ook een tijdje van genieten voordat ie de deur uit gaat.
30% van de container is nog vrij voor requests.