What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi's 5000e post !! Nu 70.000.....

sombetzki":30kuasr0 said:
Marcosan30":30kuasr0 said:
sombetzki":30kuasr0 said:
Ik kom dr geregeld, maar voornamelijk voor de strategy guides. Staan hoop scoring technieken echt goed en diep uitgelegd. Is wel handig :)

En het jaarlijkse toernooi van trap15 heb ik nu 2 x aan meegedaan, is wel lachen op zich

Ongelofelijk oefen je zoveel Anton en dan nog onder mij eindigen op het schmuptoernooi :D
Klopt dus wel dat trainen voor talentlozen is.

En het klopt dus ook dat geluk met de dommen is :mrgreen:

Ai man als dat klopt, zou ik als ik jou was snel een staatslot kopen :mrgreen: :mrgreen:
Mooi man dit :D we can do this all night!!

Maar laat ik maar weer de meest volwassen persoon zijn in dit huwelijk, ik reageer vanaf nu alleen nog maar ontopic 😉
 
Het gaat van theekrans naar haartrekken hier :mrgreen:
 
Poeh hee. We tikken alweer de 70.000 posts aan vandaag. Lekker gek.
 
Zo, das best veel.
Kun je ook zien hoeveel topics dit forum nu heeft???


OP NAAR DE 100.000 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
5295 topics, er staan een paar stats onder de chatbox.
 
Stom, niet op gelet.

Member aantal is ook flink gestegen. Zijn er echt veel. Al zie ik ze nooit online.
Ik bedoel, zelfs mijn bedrijfsleider weet dat ik nozomi bezoek tijdens werktijd.
Vind hij niet erg, gezien mijn werk toch wel gebeurd.
 
Zijn wel 'legit' leden, geen bots e.d. waar we jaren geleden wel eens last van hadden. In de top 20 posters staan wel een paar lui die hier al jaren niet zijn geweest, maar dat heb je nou eenmaal als je in 2015 het tiende jaar in gaat.
 
75.000 posts alweer, time fries!
 
75000.jpg


Feestje! 8)
 
Back
Top