sombetzki":30kuasr0 said:Marcosan30":30kuasr0 said:sombetzki":30kuasr0 said:Ik kom dr geregeld, maar voornamelijk voor de strategy guides. Staan hoop scoring technieken echt goed en diep uitgelegd. Is wel handig
En het jaarlijkse toernooi van trap15 heb ik nu 2 x aan meegedaan, is wel lachen op zich
Ongelofelijk oefen je zoveel Anton en dan nog onder mij eindigen op het schmuptoernooi![]()
Klopt dus wel dat trainen voor talentlozen is.
En het klopt dus ook dat geluk met de dommen is :mrgreen:
Maar laat ik maar weer de meest volwassen persoon zijn in dit huwelijk, ik reageer vanaf nu alleen nog maar ontopic![]()