Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Kof 98 en 99 ost's, ook de remixes. Dikke shit imo. Al die nieuwe SNKP ost's zijn troep!
Secret of Mana, pff die blijf ik gewoon te vet vinden. Die game is mede zo ongelofelijk goed door de muziek. Mja wel meer square games van de snes hebben daar last van
Weet je wat het bij mij is, als ik een game niet goed gespeeld heb dan pakt de ost me ook vaak niet. Ik kan de muziek wel mooi vinden en het zal ook zeker goed zijn als jij het zegt Dreamer maar ik mis dan het 'gevoel' if you know what I mean Dus de Seiken 2 ost zal voor mij altijd de beste blijven.
Ben al een tijdje (niet actief) op zoek naar meer muziek van een japanse zanger wie ook de intro soundtrack van burning rangers heeft gezongen en volgens mij heeft hij ook mee gedaan aan de sound track van sf2 the movie ( van de vecht scene met chun li en vega/balrog) . Ik weet niet of dit dezelfde zanger is en anders lijkt het er veel op.
Ik zou graag meer horen van deze zanger(s?)
Iemand die weet waar ik meer kan vinden / horen ?