What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi Soundtrack playlist

Kof 98 en 99 ost's, ook de remixes. Dikke shit imo. Al die nieuwe SNKP ost's zijn troep!
Secret of Mana, pff die blijf ik gewoon te vet vinden. Die game is mede zo ongelofelijk goed door de muziek. Mja wel meer square games van de snes hebben daar last van ;)

Hiroki Kikuta deed seiken densetsu 2, seiken densetsu 3 ost is nog beter (kan haast niet, maar probeer em maar eens) pure bliss!

Weet je wat het bij mij is, als ik een game niet goed gespeeld heb dan pakt de ost me ook vaak niet. Ik kan de muziek wel mooi vinden en het zal ook zeker goed zijn als jij het zegt Dreamer maar ik mis dan het 'gevoel' if you know what I mean ;) Dus de Seiken 2 ost zal voor mij altijd de beste blijven.

Hij heeft trouwens een nieuw album uit, LOST FILES. Vorige week uitgekomen. Impressies volgen later :)

Hiroki Kikuta:
Seiken Densetsu 2
Seiken Densetsu Secret of Mana +
Seiken Densetsu 3
Soukaigi
*een of andere kut adult anime soundtrack*
Lost Files

Baki":2kgkjwv0 said:
Kof 98 en 99 ost's, ook de remixes. Dikke shit imo. Al die nieuwe SNKP ost's zijn troep!

Kd-0079 rocks. KOF99 = zowieso da best; futuristisch sfeertje, vette artwork, striker systeem, coole soundtrack.

Kof 2000 heeft ook nog wel een kicken soundtrack. Alles daarna = troep.

What the fuck is dit voor heftige shit?
70838W.JPG

Ben al een tijdje (niet actief) op zoek naar meer muziek van een japanse zanger wie ook de intro soundtrack van burning rangers heeft gezongen en volgens mij heeft hij ook mee gedaan aan de sound track van sf2 the movie ( van de vecht scene met chun li en vega/balrog) . Ik weet niet of dit dezelfde zanger is en anders lijkt het er veel op.
Ik zou graag meer horen van deze zanger(s?)
Iemand die weet waar ik meer kan vinden / horen ?

Ken":225pyr33 said:
What the fuck is dit voor heftige shit?
70838W.JPG

DAT, my dear friend Ken, zijn hongkong bootlegs. Cheap-ass low-quality stront bootlegs. Dat kun je toch wel zien, niet? Zelfde geld voor anime.

Ik heb deze boxset al eens eerder gezien bij Play Asia en Lik Sang. Wist niet dat zij bootlegs verkochten.

Zijn wel hong kong based zaakjes dus bootlegs zullen ze ongetwijfeld wel eens hebben. Treamcast was ook onofficieel, verkochten ze ook.

Maar heeft iemand ook een link voor de Gigawing 2 soundtrack. Ik speel die game en die orkestrale muziek is best wel heavy.

Back