Pat7o
TATE Mode Pilot
1e keer dat ik er was vandaag en ik heb het erg naar mijn zin gehad!
Zo'n kicken arcade. Brings back memories...
Games, errug goed eten en leuk gezelschap, en als afsluiter nog een vette jam sessie van twee begaafde muzikanten, wat wil je nou nog meer?!
leuk om iedereen weer eens te zien en ook wat nieuwe leden te leren kennen.
kortom, wat mij betreft zeer geslaagd en tot gauw!
Zo'n kicken arcade. Brings back memories...
Games, errug goed eten en leuk gezelschap, en als afsluiter nog een vette jam sessie van twee begaafde muzikanten, wat wil je nou nog meer?!
leuk om iedereen weer eens te zien en ook wat nieuwe leden te leren kennen.
kortom, wat mij betreft zeer geslaagd en tot gauw!

















