Ken
High Score Hunter
Op zaterdag 25 augustus vanaf 13:00 uur zal weer voor iedereen een forumdag worden georganiseerd in de Nozomi Game Center in Zoetermeer. Leden, niet leden, aanhang, kids, iedereen is meer dan welkom op deze bijzondere dag.
Aanwezig (nu op 24 man):
Ratson (+3)
DLX (+1)
ruderudie
Da Dude
Bjt
Trailblazer
Rklok
Sharpy
Marc
NaomiFreakster
ElPancho
beau (+1)
Pat7o
dexx
Cageman
Psykick
Beatmaster-P
Mart
Ken
Kick. Wat gaan we precies doen?
- BBQ (vanaf 18:00 uur)
- Mini-toernooien
- Marketplace*
- Heel veel games en good people
*Er bestaat op deze dag de mogelijkheid (zonder extra kosten) spullen aan te bieden die je wilt verkopen/ruilen.
Er zullen hiervoor tafels beschikbaar zijn.
Wat kost mie da?
NGC leden hebben gratis toegang, niet-NGC leden betalen de normale introductie fee van 5 euro p.p.
We gaan er vanuit dat iedereen mee wilt doen aan de BBQ, hiervoor vragen we een bijdrage van 10 euro p.p.
Bovengenoemde bijdrage kun je gewoon op de dag zelf cash betalen.
Dit wil ik niet missen, ben d'r bij.
Dat vinden we gaaf! Reageer even hieronder dat je erbij bent, dan stuur ik je de adresgegevens.
We horen het graag als je nog iemand anders meeneemt, zodat we hiermee rekening kunnen houden voor de BBQ.
Het belooft een bijzondere dag te gaan worden, waar nog lang over zal worden nagesproken.
- Arjan, Mart, Pascal, Hasan, Ken-
Aanwezig (nu op 24 man):
Ratson (+3)
DLX (+1)
ruderudie
Da Dude
Bjt
Trailblazer
Rklok
Sharpy
Marc
NaomiFreakster
ElPancho
beau (+1)
Pat7o
dexx
Cageman
Psykick
Beatmaster-P
Mart
Ken
Kick. Wat gaan we precies doen?
- BBQ (vanaf 18:00 uur)
- Mini-toernooien
- Marketplace*
- Heel veel games en good people
*Er bestaat op deze dag de mogelijkheid (zonder extra kosten) spullen aan te bieden die je wilt verkopen/ruilen.
Er zullen hiervoor tafels beschikbaar zijn.
Wat kost mie da?
NGC leden hebben gratis toegang, niet-NGC leden betalen de normale introductie fee van 5 euro p.p.
We gaan er vanuit dat iedereen mee wilt doen aan de BBQ, hiervoor vragen we een bijdrage van 10 euro p.p.
Bovengenoemde bijdrage kun je gewoon op de dag zelf cash betalen.
Dit wil ik niet missen, ben d'r bij.
Dat vinden we gaaf! Reageer even hieronder dat je erbij bent, dan stuur ik je de adresgegevens.
We horen het graag als je nog iemand anders meeneemt, zodat we hiermee rekening kunnen houden voor de BBQ.
Het belooft een bijzondere dag te gaan worden, waar nog lang over zal worden nagesproken.
- Arjan, Mart, Pascal, Hasan, Ken-