Da Dude":1rmn7uaw said:geloof ik graag, maar gezien ik langs je huis rij, had ik je kunnen oppikken.
ruderudie":2rx7zn5c said:" familiedag"........... kano ........... KAK!
ruderudie":2rx7zn5c said:Als de weermannen moet geloven is er een zeiltje nodig voor de bbq hehe... Weer of geen weer, grille zullen we!
Cageman":29863kz4 said:Hey Ratson,
Bij voorkeur niet, aangezien dit echt bedoeld is als een meet voor de nozomi members..
You have PM!ElPancho":1n58k0tm said:Heeft iemand het adres nog ergens? pls pm me even.
ElPancho":16o1btco said:Heeft iemand het adres nog ergens? pls pm me even.