What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi.nl meeting 25 augustus in Zoetermeer

Console meuk of een iets strengere selectie ervan is ook gewoon welkom hoor.
 
Weet ik, maar ik sta het weekend erna in Deurne op de retrobeurs samen met Peet1979.
En ik heb geen zin om in het NGC alleen maar te staan verkopen. Daarvoor ga ik niet 120km rijden. :mrgreen:

Geen vervoer???? maar toch willen komen
Ik rij vanuit Arnhem naar Zoetermeer via Ede Veenendaal Uitrecht etc.
Als ik mensen moet oppikken dan kan dat.
Als we kunnen afspreken dat je dan bij een af/oprit bij de snelweg oid. opgepikt kan worden, en ik niet de halve stad door moet. kun je meerijden.
gezien ik geen leasebak heb, zou een kleine vergoeding voor de benzine wel op prijs gesteld worden.
En ik weet niet of ik bij de BBQ blijf gezien ik zondagmorgen ook vroeg op moet. Hou daar rekening mee, als je daarbij wil zijn. Pm me maar.

DEXX, ik heb je al gePM'ed. Je kan meerijden, dus schijf je ff in. weer een forum member meer die komt :D

Nog maar een paar dagen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Hey Ratson,

Bij voorkeur niet, aangezien dit echt bedoeld is als een meet voor de nozomi members..
 
Als de weermannen moet geloven is er een zeiltje nodig voor de bbq hehe... Weer of geen weer, grille zullen we!
 
ruderudie":2rx7zn5c said:
" familiedag"........... kano ........... KAK!

ruderudie":2rx7zn5c said:
Als de weermannen moet geloven is er een zeiltje nodig voor de bbq hehe... Weer of geen weer, grille zullen we!


Je hebt je famlie wel gered natuurlijk, die kano's waren aan alle kanten weggespoeld.
 
Misschien handig om nog even te melden, maar vergeet niet de 10 euro voor de BBQ en wat kleingeld voor bier en frisdrank (eurotje voor blikje, 0,50 cent voor bekertje), anders heb je straks een droog keeltje!
 
hier zijn wat pics van een zeer geslaagde dag :mrgreen:
ik wou ook iedereen bedanken die dit mogelijk maken, de bbq was erg lekker.
nog meer nozomi leden ontmoet geweldig. 8)
en wat een games planet harriers, house of the dead wauw!!
DSC03480.jpg

DSC03485.jpg

DSC03501.jpg

DSC03483.jpg

DSC03500.jpg

DSC03503.jpg

DSC03481.jpg

DSC03487.jpg

DSC03479.jpg

DSC03491.jpg

Hardcore gaming geweldig.

Bedankt allemaal
 
Inderdaad een hele vette dag, dikke 10 voor de organisatie en een 11 voor chef Hasan. Recepten graag via Pm! :).

Thanks guys!
 
Back
Top