What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi.nl meeting 25 augustus in Zoetermeer

Ken

High Score Hunter
Op zaterdag 25 augustus vanaf 13:00 uur zal weer voor iedereen een forumdag worden georganiseerd in de Nozomi Game Center in Zoetermeer. Leden, niet leden, aanhang, kids, iedereen is meer dan welkom op deze bijzondere dag.

Aanwezig (nu op 24 man):

Ratson (+3)
DLX (+1)
ruderudie
Da Dude
Bjt
Trailblazer
Rklok
Sharpy
Marc
NaomiFreakster
ElPancho
beau (+1)
Pat7o
dexx
Cageman
Psykick
Beatmaster-P
Mart
Ken


Kick. Wat gaan we precies doen?

- BBQ (vanaf 18:00 uur)
- Mini-toernooien
- Marketplace*
- Heel veel games en good people

*Er bestaat op deze dag de mogelijkheid (zonder extra kosten) spullen aan te bieden die je wilt verkopen/ruilen.
Er zullen hiervoor tafels beschikbaar zijn.

Wat kost mie da?

NGC leden hebben gratis toegang, niet-NGC leden betalen de normale introductie fee van 5 euro p.p.
We gaan er vanuit dat iedereen mee wilt doen aan de BBQ, hiervoor vragen we een bijdrage van 10 euro p.p.
Bovengenoemde bijdrage kun je gewoon op de dag zelf cash betalen.

Dit wil ik niet missen, ben d'r bij.

Dat vinden we gaaf! Reageer even hieronder dat je erbij bent, dan stuur ik je de adresgegevens.
We horen het graag als je nog iemand anders meeneemt, zodat we hiermee rekening kunnen houden voor de BBQ.

Het belooft een bijzondere dag te gaan worden, waar nog lang over zal worden nagesproken.
- Arjan, Mart, Pascal, Hasan, Ken-
 
Ik bun er bie. :D

F**k. Niet dus. Ik realiseer me net dat we dan dorpsfeest hebben en aangezien ik in het bestuur van de dorpsvereniging zit en de boel mede organiseer, kan ik daar niet onder uit.

Dat is flink balen. :shock: :cry: :x
 
ik ook, waarschijnlijk met aanhang. 4 mensen totaal.
Oh ja en ik ben mijn everlast muts vergeten daarstraks in het gamecentre.
 
Fuck, die dag heb ik uitgerekend een " familiedag" met mijn schoonfamilie: zit ik g*dv#rd%mm$ de hele dag in een kano terwijl in zoetermeer de burgers nog een keer worden geflipt.... KAK!

Ff kijken of het verplaatst kan worden
 
En tot die datum kunnen jullie ook gewoon komen hoor in het weekend, niet ineens doen of we een leven hebben. We weten allemaal wel beter ;)
 
Ratson":3o0td7w3 said:
En tot die datum kunnen jullie ook gewoon komen hoor in het weekend, niet ineens doen of we een leven hebben. We weten allemaal wel beter ;)

Jij moet stand-up comedy gaan doen, Ratson :mrgreen:
 
ruderudie":2r1zsayc said:
Dit weekend mij schoonfamilie dag verzet hehe, ik ben er ook bij de 25e!

Geluksvogel!!

Ik heb geprobeerd het dorpsfeest te verzetten, maar daar was het dorp tegen. :? :evil:
 
ckong":3uz260aw said:
ruderudie":3uz260aw said:
Dit weekend mij schoonfamilie dag verzet hehe, ik ben er ook bij de 25e!

Geluksvogel!!

Ik heb geprobeerd het dorpsfeest te verzetten, maar daar was het dorp tegen. :? :evil:

Jou kennende heb je het nog serieus geprobeerd ook hehe!
 
Ik kan er helaas niet bij zijn. Ik ga boogschieten in Luxemburg.
jammer, better luck next time.
 
Als je wilt kun je bij ons ook boogschieten hoor. We hebben er genoeg ruimte voor ;-)

Nog meer excuses? Kom maar op ;-)
 
Back
Top