What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi Museum Meet!? 10 of 11september.

Leuk mannen, ik heb er zin in!
Wordt er nog iets speciaals geregeld voor dit Nozomi feestje?
Arrangement met hapje of drankje?

Als er wat in de pot moet, ik hoor het wel.
 
Zondag 11 september vanaf 12 uur.
Verder geen arrangement geregeld maar we kunnen altijd wat laten bezorgen lijkt mij.
 
Ratson said:
Zondag 11 september vanaf 12 uur.
Verder geen arrangement geregeld maar we kunnen altijd wat laten bezorgen lijkt mij.
Geen contact met Has gehad dan?
 
sombetzki said:
Yes, tot mijn grote schaamte nog steeds niet in t museum geweest :O
Heb Marco, Alex en Ref ook op de hoogte gebracht van dit topic, nu nog kijken of ze reageren

Top - leuk om iedereen weer eens te zien.
 
Ratson said:
Verder geen arrangement geregeld maar we kunnen altijd wat laten bezorgen lijkt mij.

Dat gaat niet. Als de wens is om iets te eten in het museum moet het even met Has kortgesloten worden.
 
Er zijn helaas een paar afzeggingen an hasan zelf kan helaas ook niet maar ik ben er zeker.
 
Hasan komt misschien toch later op de dag. Er is zo te zien nog steeds een leuk clubje dat komt😃👍
 
Ik keek er lang naar uit om er bij te zijn maar zal er helaas niet geraken. Iedereen veel plezier vandaag !!!
 
Back
Top