What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi Museum Meet!? 10 of 11september.

Ratson

Bullet Dodger
Zondag 11 september.
Lokatie is NVGM aka VideoGame museum in Zoetermeer.

Vroegah kwamen we samen in het Nozomi Game Centre, sinds het een museum is niet meer.
Een aantal van ons, inclusief mezelf, zijn hard op weg om museum stukken te worden.
Het word tijd om weer eens een datum te prikken en een ouderwetse Nozomi meet te houden daar.
Laten we het vlammetje weer eens aanwakkeren en leven in de brouwerij maken.
Suggesties voor data en wie er zin in hebben zijn welkom.
Trek alle oude members die je kent terug hier naar toe, haal ze van Facebook, Insta, reddit etc.
Nozomi Never Dies!
Nozomi Forever, Forever Nozomi!

Who's with me?

Lijst met deelnemers die zeker kunnen. (Vrijwel allemaal zondag)

Waiwainl
Sanaman +2
Baki
The Knives
d
Dr doggystyle
Flay
Da dude
Chapddr +3
Dexx
 
Helemaal mee eens.
Het museum is geweldig. Alle kudo's aan Hasan en zijn team. Maar ik mis wel de nozomi members daar.
Sommigen heb ik al jaren niet meer gezien.
Ik doe mee. Zaterdagen zijn ideaal, maar zeker ook drukker dan een doordeweekse dag.
Ik heb er wel een vrije dag voor over om op een dinsdag, donderdag of vrijdag die kan op te komen. Woensdagmiddag zijn veel kinderfeestjes.
 
lijkt me ook wel heel leuk
ben er zelf lang niet meer geweest om te gamen, wel om mijn zoon te brengen.
meestal is het weekend wel goed maar een keer doordeweeks zou ook wel moeten kunnen.
het is weer veel te lang geleden
 
Yes, tot mijn grote schaamte nog steeds niet in t museum geweest :O
Heb Marco, Alex en Ref ook op de hoogte gebracht van dit topic, nu nog kijken of ze reageren
 
Heel goed idee, lijkt mij in iedergeval wel leuk.
Voor mij zijn zaterdagen ook het beste. Inderdaad wel drukker in het museum, maar misschien kunnen we wat regelen met Hassan?
 
Dit enthousiasme doet me goed jongens. Ben zelf ook schaamtelijk genoeg nog niet in het museum geweest.
 
sombetzki said:
Yes, tot mijn grote schaamte nog steeds niet in t museum geweest :O
Heb Marco, Alex en Ref ook op de hoogte gebracht van dit topic, nu nog kijken of ze reageren

leuk!!
 
Yooooo dat is lang geleden zeg ey!!! Ben ook nog niet geweest in t museum 🥴 en sta sekah open voor een meet daar!! Nicccccce!!
 
Top man, dat wist ik niet van die discord.
Ik denk dat een reunie met vaste members die er toen ook waren het beste is.
 
Ok, ik woon er te dicht bij om niet te gaan. Plus ik werk in Zoetermeer. Weekenden ook hier het beste maar laten we vooral met Hasan overleggen.
Denk dat er ook wel een paar vrienden, die niet op dit forum actief zijn maar wel mega gamers zijn, mee willen als we er echt iets van kunnen maken.
Ben er zelf al meerdere malen geweest en het is gewoon heel gaaf. Iedere keer ook nieuwe content, Hasan is heel goed bezig, je ziet zijn passie erin terug!!
 
Lijkt ook mij een goed plan om de oude tijden eens te doen herleven.
In 't weekend komt mij ook het beste uit, niet op al te korte termijn want dat is een beetje slecht te plannen ivm 2e dochter en real-life verplichtings :)
 
Asure said:
Lijkt ook mij een goed plan om de oude tijden eens te doen herleven.
In 't weekend komt mij ook het beste uit, niet op al te korte termijn want dat is een beetje slecht te plannen ivm 2e dochter en real-life verplichtings :)

Misschien na de vakantie periode of nazomer.
Anders even kijken wie welke data kunnen en daarop voort borduren?
 
Ik wist niks van de discord. Maar voor mij komt na de zomervakantie ook het beste uit.
Ver voorruit plannen, dan kan iedereen die blokken lijkt mij.
 
Ja inderdaad, beetje ruim vooruit plannen. Dan is denk ik de kans het grootst dat we (bijna) allemaal kunnen.
Heb er persoonlijk veel zin in.
 
Jaja hier heb ik wel zin in !!! Weekend of tijdens de week, maakt voor mij niet uit. Hiervoor neem ik met plezier een dagje verlof😁. Ik ben intussen al een paar keer naar het museum geweest. Het blijft een top locatie !!
 
Back
Top