What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi is vernieuwd!

Zit te denken hetzelfde user-feedback systeem in te voeren als op AO wordt gebruikt. Goed idee..? Dom idee..? Let me know ;-) We zijn een kleine community, en iedereen kent elkaar zo onderhand wel. Twijfel dus een beetje of het zinnig is, maar de huidige feedback topic is niet echt bruikbaar als je feedback wilt terugzoeken.. En iedereen geeft daar wel keurig feedback op..

Top idee! Absoluut toegevoegde waarde voor de lange termijn.

Ik ben vanaf straks een weekje in Frankrijk, dus zal niet zo snel overal op reageren. Do it!

Heheheh. Briljant ;-)

Ok, feedback systeem komt er (ooit ;-).

Nog een ideetje: is het misschien handig als iedereen zijn eigen topic in 'buy, sell en trade' kan locken?

Als het goed is heeft iedereen nu de mogelijkheid zijn eigen topic in Buy,Sell & Trade te locken.

Ken, heb je een update over de homepage? of ligt het even stil.

Misschien kun je wat foto's van het laatste event gebruiken.

Hierover binnenkort meer ouwe reus!

Cageman":330l7r4c said:
Ik kan het forum wel aanpassen dat nieuwe links in een nieuw window worden geopend; tabbed browsing is namelijk geen functie van HTML, maar van de browser. Je kunt de browser vervolgens vertellen om URL's die nieuwe windows maken in een tab te zetten.

Na zo'n aanpassing zullen nieuw aangemaakte posts de aanpassing bevatten. Oude posts moeten met de hand worden aangepast; dat was ik eigenlijk niet van plan :-| ;-)

volgens mij is het zo simpel als target="_blank" aan alle <a href> 's toevoegen, browsers die geen tabs ondersteunen (oude meuk) openen dan een nieuw venster, moderne browsers openen het in een nieuwe tab.

Als er in SQL een of meerdere tables staan met hierin alle topics en replies (volgens mij is dat zo bij phpbb) kan je zo een SQL script schrijven die elk record afspeurt op een <a href en er vervolgens target="_blank" aan toevoegt.

Ik ga de moeite niet nemen, tbh. phpBB bevat veel tabellen en metadata waarin die tag voorkomt, en wil geen extra werk op mijn nek halen :-)

De site is al even geleden aangepast om alle url's die worden opgenomen in een post te voorzien van de target="_blank" entry. Voor de oude posts is het gewoon pech hebben :-).

Het forum heeft net een upgrade gehad naar de laatste versie van phpBB. Post hier eventuele problemen :-)

Beatmaster-P":2ky3u2kc said:
zijn er nog functionele en/of zichtbare voordelen? :D
Nee, de update (we zaten op 3.0.8, nu op 3.0.12) bevat alleen fixes en verbeteringen aan de administration module.

Het is vooral een kwestie van lifecycle management: up-to-date blijven dus :-)

Back