What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi is vernieuwd!

cageman

Administrator
Staff member
Jawel, we zijn over naar een nieuwe versie van de phpBB forum software! :mrgreen:

En zoals je ziet is het design ook wat gemoderniseerd; we zijn erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Deze versie van phpBB is een stuk uitgebreider dan de versie waar we tot vandaag op draaiden. Zo kun je nu kleurtjes gebruiken in je posts, en heb ik een Youtube BBCode toegevoegd zodat je gewoon youtube filmpjes kunt invoegen:



BBcode van bovenstaande video is heel simpel. Alleen het Youtube Video ID nodig:
Code:
[youtube]UJQWLsUri6M[/youtube]
Ik heb er een knop met de naam 'Youtube' voor toegevoegd wanneer je een post plaatst, om het je nog makkelijker te maken ;-)

Daarnaast functies als PM naar meerdere mensen, Quick reply in een topic, etc, etc.

Ga er gewoon lekker mee aan de gang. Bij vragen/problemen kun je mij een PM sturen, of antwoord gewoon op dit topic. Ik heb er een subscription op gezet voor mezelf 😉
 
Ik moet even wennen aan al die modernisering.
Maar ben zeker wel positief.
Ook op mijn mobiel zeer overzichtelijk nu.
Klasse jongens.
 
Fantastisch werk Cageman, onwijs bedankt voor alle moeite en werk die je er in hebt gestopt de afgelopen tijd! Het is even wennen misschien, maar dat is met alles. Voor de rest staat alles nog op dezelfde plek en hebben we zoveel mogelijk de oude kleurenstelling aangehouden. Alleen dan in een 2011 stijl i.p.v. 2005. Have fun with it!
 
Ziet er goed uit.
Youtube is wel een goeie aanpassing.
Cageman..goed werk. 8)


Ik stem op cageman voor member of the months
month kun je het niet noemen. Marc staat er wel wat maandjes meer dan 1 op :)
 
Ziet er goed uit jongens!

@Ken @cageman: kunnen jullie mijn e-mailadres uit het adminpanel halen? Elke keer als een iemand zich registreert krijg ik een bevestiging per e-mail.

THANKS!
 
Mooi geworden guys ! :)

Kan zien wie er on-line is en in welke topics jezelf gepost hebt, nice allemaal.
 
Goed gedaan Arjan! Moet nog even wennen aan de layout maar dat komt wel. Hoop dat de bug bij het invoeren van langere posts ook verholpen is. Zo ja, Top!
 
goatboy":2p32nub4 said:
Goed gedaan Arjan! Moet nog even wennen aan de layout maar dat komt wel. Hoop dat de bug bij het invoeren van langere posts ook verholpen is. Zo ja, Top!

Aan de layout is gelukkig niet zoveel veranderd. Geinige quote vormgeving trouwens :)
 
Ken":3i2yazn5 said:
goatboy":3i2yazn5 said:
Goed gedaan Arjan! Moet nog even wennen aan de layout maar dat komt wel. Hoop dat de bug bij het invoeren van langere posts ook verholpen is. Zo ja, Top!

Aan de layout is gelukkig niet zoveel veranderd. Geinige quote vormgeving trouwens :)

Je hebt gelijk maar bedoelde eigenlijk meer dat het alleen iets drukker lijkt.
 
Dat kan kloppen. Dan nog hebben we heel veel weggelaten uit het oorspronkelijke design om het zo rustig mogelijk te laten ogen (allemaal rode bolletjes, rustige kleur rood etc.).
 
Dank voor de dankbetuigingen ;-)

Het is idd allemaal nog iets drukker dan het vorige design.. maar verbetervoorstellen mogen ook worden gepost hoor :-)

(Zit zelf nog te denken aan rustiger maken van de knoppen ('post reply', 'profile', 'pm', etc), door bijvoorbeeld de rode zijkantjes eruit te halen/aan te passen)

@Rano: zal ik zo even doen. Ik installeer één dezer dagen nog een andere mod voor een beter spamfilter.
 
Ik geloof mijn ogen niet!!!! :roll: Een forum update!! :twisted:

Jongens, dit is top Iedereen bedankt die dit voor elkaar heeft gemaakt, echt community werk.

En een enorme vooruitgang. Hier kunnen we weer jaren mee voort. :D :D

Wat misschien nog een leuke aanvulling zou zijn is een chatbox. Real-time elkaar afz.... (ha ha, grapje :lol: 😉 :lol: 😉 ). Zpnder gein, een chatbox zie ik wel zitten.

Een grote verbetering is in ieder geval het multi PM'en en je kunt nu op iedere plek gewoon een smilie plakken.
 
ckong":1os3hq2b said:
Ik geloof mijn ogen niet!!!! :roll: Een forum update!! :twisted:

Jongens, dit is top Iedereen bedankt die dit voor elkaar heeft gemaakt, echt community werk.

En een enorme vooruitgang. Hier kunnen we weer jaren mee voort. :D :D

Wat misschien nog een leuke aanvulling zou zijn is een chatbox. Real-time elkaar afz.... (ha ha, grapje :lol: 😉 :lol: 😉 ). Zpnder gein, een chatbox zie ik wel zitten.

Een grote verbetering is in ieder geval het multi PM'en en je kunt nu op iedere plek gewoon een smilie plakken.


Hier sluit ik me volledig bij aan! Top werk jongens! :D
 
Yay!! Erg mooi geworden Cageman :)

2 vraagjes:
- Welke versie van phpBB is dit? I.v.m. een mogelijke installatie van een Android app voor phpBB :P
- Ik mis de button "Mark all forums read" die op de vorige site onderaan de forum lijst stond. Vond die erg handig om alles op gelezen te zetten (anders blijft de lijst met ongelezen berichten zo lang als je niet alles wil lezen). De optie die nu op die plek zit (delete all cookies) snap ik nog niet helemaal ;)
 
Dat was inderdaad even schrikken om zomaar opeens een heel ander nozomi forum te zien :shock:

Maar inderdaad wel een verbetering; na een tijdje wennen!

Goed werk !
 
Agreed, theme is ff wennen maar verder zeker een verbetering. Botte shit!
 
S913":166m8uws said:
Yay!! Erg mooi geworden Cageman :)
Thanks! Een deel van de eer gaat natuurlijk ook naar Ken voor het meebepalen van de look-en-feel.

- Welke versie van phpBB is dit? I.v.m. een mogelijke installatie van een Android app voor phpBB :P
3.0.8. Ik denk dat Tapatalk dat wel moet kunnen: http://www.tapatalk.com

- Ik mis de button "Mark all forums read" die op de vorige site onderaan de forum lijst stond. Vond die erg handig om alles op gelezen te zetten (anders blijft de lijst met ongelezen berichten zo lang als je niet alles wil lezen). De optie die nu op die plek zit (delete all cookies) snap ik nog niet helemaal ;)
EDIT: Ik heb de link 'delete all cookies' vervangen door 'Mark forums read'. De delete cookies is vooral voor het weggooien van browser cookies.. kan ook met je browser, dus weg ermee ;-)
 
Back
Top