What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi is vernieuwd!

ckong":ie3a0n3e said:
Wat misschien nog een leuke aanvulling zou zijn is een chatbox. Real-time elkaar afz.... (ha ha, grapje :lol: 😉 :lol: 😉 ). Zonder gein, een chatbox zie ik wel zitten.
Ja, daar zijn wel een aantal mogelijkheden voor. Ik zal er de komende tijd eens naar kijken. Chat mogelijkheid speelt ook al langer. Zou inderdaad wel cool zijn als dat gewoon op het forum kan.
 
Cageman":2wcszvvs said:
ckong":2wcszvvs said:
Wat misschien nog een leuke aanvulling zou zijn is een chatbox. Real-time elkaar afz.... (ha ha, grapje :lol: 😉 :lol: 😉 ). Zonder gein, een chatbox zie ik wel zitten.
Ja, daar zijn wel een aantal mogelijkheden voor. Ik zal er de komende tijd eens naar kijken. Chat mogelijkheid speelt ook al langer. Zou inderdaad wel cool zijn als dat gewoon op het forum kan.


Zou zeker cool zijn. en misschien ook wel met de mogelijkheid om in een privé box met één of meerdere leden te kunnen chatten, bijvoorbeeld over bepaalde specifieke onderwerpen. Just an idea.
 
S913":1q8z83q0 said:
Cageman":1q8z83q0 said:
3.0.8. Ik denk dat Tapatalk dat wel moet kunnen: http://www.tapatalk.com
Woot! Ga je die plugin installeren??? 8)

Zojuist gedaan :-)!

Het forum is geregistreerd bij TapaTalk onder de naam 'Nozomi', maar is niet publiek gepubliceerd. Ik heb nog niet naar de app gekeken, maar je zult Nozomi waarschijnlijk even met de hand moeten toevoegen.

Laat ff weten of het werkt!! Dan maak ik ff een stickie aan voor deze hypermoderne functionaliteit :-)
 
Verzoekje:

Wanner ik nu op een link klik verlaat ik de Nozomi pagina.
Is het mogelijk dat de url (het linkje) in een nieuw tabbald wordt geopend? Zonder dak zelf op ctrl+left click moet duwen?
 
Ik kan het forum wel aanpassen dat nieuwe links in een nieuw window worden geopend; tabbed browsing is namelijk geen functie van HTML, maar van de browser. Je kunt de browser vervolgens vertellen om URL's die nieuwe windows maken in een tab te zetten.

Na zo'n aanpassing zullen nieuw aangemaakte posts de aanpassing bevatten. Oude posts moeten met de hand worden aangepast; dat was ik eigenlijk niet van plan :-| ;-)
 
Vraagje: is de zoek historie verdwenen? Als ik bijvoorbeeld zoek op Rodotron krijg ik alleen een hit van vandaag, terwijl ik zeker weet dat er in het verleden vaker over gepost is. Andere bekende zoektermen leveren ook niets op.
 
Ziet er beter uit dit nieuwe theme. Chapeau voor de man(nen) die dit hebben weten te realiseren! :) Chatfunctie ziet er ook goed uit, ga zo door!!
 
ckong":h1afzb4h said:
Vraagje: is de zoek historie verdwenen? Als ik bijvoorbeeld zoek op Rodotron krijg ik alleen een hit van vandaag, terwijl ik zeker weet dat er in het verleden vaker over gepost is. Andere bekende zoektermen leveren ook niets op.

Erik, probeer het nog eens? Ik heb de search index aangepast..
 
Cageman":3w1vbyuo said:
ckong":3w1vbyuo said:
Vraagje: is de zoek historie verdwenen? Als ik bijvoorbeeld zoek op Rodotron krijg ik alleen een hit van vandaag, terwijl ik zeker weet dat er in het verleden vaker over gepost is. Andere bekende zoektermen leveren ook niets op.

Erik, probeer het nog eens? Ik heb de search index aangepast..

Testing......, testing ....... :mrgreen:

Yep, nu werkt het zoals het moet. Klasse Arjan.
 
Weet je wat ook leuk zou zijn, een poll functionaliteit. Kunnen we bijvoorbeeld stemmen voor de membe rof the month. Maar ook onze waardering voor bepaalde zaken objectief uitdrukken.
 
ook nog even aanpassen dat als je een link in een post aanklikt, dat ie een nieuwe venster opend!
 
ckong":1t6x6svw said:
Weet je wat ook leuk zou zijn, een poll functionaliteit. Kunnen we bijvoorbeeld stemmen voor de membe rof the month. Maar ook onze waardering voor bepaalde zaken objectief uitdrukken.

De Poll functionaliteit zit er in hoor ;-) Heb er hier eentje als proef aangemaakt voor de Nintendo 3DS: viewtopic.php?f=3&t=3104

Check eens of je zelf een poll kunt starten? Ik moet nog even goed naar de rechten kijken, maar voor de meeste forums heeft iedereen het recht dat te doen. Een poll starten doe je door een nieuw Topic te openen; de poll opties staan helemaal onderaan.
 
Mildoe":jpmoy18r said:
ook nog even aanpassen dat als je een link in een post aanklikt, dat ie een nieuwe venster opend!

Is bij deze geregeld. Gaat alleen op voor 'magic' URLs in bestaande posts (wanneer een url is ingetikt zonder bbcode tags), en voor alle nieuwe posts vanaf dit moment (magic en bbcode).

Bestaande posts waarin bbcode is gebruikt voor de URL zullen niet in een nieuw venster openen; daarvoor moet de post zelf worden aangepast. Daar ga ik vanzelfsprekend niet aan beginnen ;-)

Deze link zou nu in een nieuw venster moeten openen (of nieuwe tab als je browser zo is ingesteld): http://www.system16.com
 
Beetje laat, maar erg gaaf het nieuwe forum! Ziet er goed uit, en ben er onderhand al helemaal aan gewend :D
Nice!
 
Back
Top