A
Anonymous
Guest
OH mehn! Hertog Jan bier, lekkere hapjes, games,,,heaven on earth!
Volgende keer ben ik er ook bij, nu al zin in.
Volgende keer ben ik er ook bij, nu al zin in.
Redneck":18f3ekq3 said:OH mehn! Hertog Jan bier, lekkere hapjes, games,,,heaven on earth!
Volgende keer ben ik er ook bij, nu al zin in.
Wanneer? hehe.rklok":1mlhqxzv said:Redneck":1mlhqxzv said:OH mehn! Hertog Jan bier, lekkere hapjes, games,,,heaven on earth!
Volgende keer ben ik er ook bij, nu al zin in.
Misschien volgende keer in Apeldoorn ??.
Ik heb de ruimte...
rklok":3pw1req0 said:Misschien een 2D Shooter festijn , met wat wedstrijden op verschillende consoles en Arcadekasten
Ik heb consoles/games zat..![]()
pooyan":1t3md73h said:rklok":1t3md73h said:Misschien een 2D Shooter festijn , met wat wedstrijden op verschillende consoles en Arcadekasten
Ik heb consoles/games zat..![]()
Ben zeker van de partij. Misschien ergens in het najaar? Een ritme van 1x per halfjaar is mooi.