What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi Arcade Meeting

ElPancho":8wdq6r4u said:
Ken
Psykick
Beatmaster
Ruderudie
d
Pooyan
Ziek
Almighty
me

Woh, dan zijn er veel afrgevallen. Nou ja, meer game time voor ons. :twisted:
 
Da's mooi, want ik ben nog even game-loos :oops: 😉

Ik post vanavond of ik er definitief bij ben.

[edit] Ik ben erbij, stuur wel ff een pm.
 
Attending Nozomi members (2 erbij)

Ken
Psykick
Beatmaster
Ruderudie
d
Pooyan
Ziek
Almighty
S913
Drifter
me
 
Op de valreep dacht ik toch nog mss, dat het wellicht leuk is als mensen ook nog een kistje met spullen die ze wellciht kwijt willen kunnen meenemen. Een soort tradeuurtje. Laat ff weten of dit wat is, ik zat zelf te denken om gewoon flink wat printjes mee te nemen en evt. aan te bieden. Last minute input graag ;)
 
Prima plan Psykick, al heb ik gisteren net een trade gedaan, en vandaag MushiT (new kit) gekocht. Zat al een moment af te wachten dat te melden 😉
Wie weet wat er morgen van eigenaar verwisselt, zou zeggen neem mee!
 
Psykick":1qioyapm said:
Op de valreep dacht ik toch nog mss, dat het wellicht leuk is als mensen ook nog een kistje met spullen die ze wellciht kwijt willen kunnen meenemen. Een soort tradeuurtje. Laat ff weten of dit wat is, ik zat zelf te denken om gewoon flink wat printjes mee te nemen en evt. aan te bieden. Last minute input graag ;)

Goed plan, misschien heb je wel een oriegienale Soul Caliber. Ben ik net misgelopen :lol:

Ik zla ook eens kijken of ik wat heb.
 
ik doe de volgende keer wel mee, ben nu nog te nOOb.
Veel plezier mannen!
 
Yo Redneck.. ik wil wel met jou strijden om de N00B bokaal!! Weet zeker dat of ik, of s913 deze in de wacht slepen! :D
 
Ken":29kuekmz said:
Ideale manier om meer te weten te komen lijkt me!

Lijkt me ook, zoals bv puzzel de aero in elkaar. 😉




Net de monitor eruit gehaald en al op zolder (gameroom) gezet.
kast zelf lukt me nèt niet.
 
Wat Ken zegt, ik hoop een hoop te leren morgen :)

@ElPancho: Wacht je wel op mij met het in elkaar zetten? :P Dat is één van de dingen die ik morgen wil leren (uit- en in elkaar zetten) om mijn vrouw te vriend te houden :mrgreen: M.n. die buis komt intimiderend op me over :(
 
Drifter":28hzj8rh said:
Yo Redneck.. ik wil wel met jou strijden om de N00B bokaal!! Weet zeker dat of ik, of s913 deze in de wacht slepen! :D

Hahahaha, uitdagen ja?

Volgende keer ben ik er bij.
 
Back
Top