What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi Arcade Meeting

Het komt dichterbij!

Misschien handig om de members die aanwezig zullen zijn een PM te sturen met alle info?
 
Had gister al wat in elkaar gedraaid.
Zal het later deze week de pm's verzenden, mooi dat je al zit te tippen !
 
De members zijn ge-pmed.

Mensen waarvan ik denk zeker weten dat ze komen heb ik alle details (adres) al gestuurd.
Willen de andere members die de pm hebben hun komst s.v.p. bevestigen aan mij, dan krijg je uiteraard ook te horen waar het is.

Wordt een mooie arcade dag en ik zie er naar uit !
 
wordt er nog gecarpooled? Ik kom zelf uit Rotterdam, dus als iemand uit de buurt hier een goed idee heeft om te carpoolen laat het ff weten.
 
Op Ne0 en Gameholic en R2-2D na heeft iedereen bevestigd.
Jullie kunnen dat nog rustig doen hoor de komende dagen, geen haast.

Voor ik het vergeet: ik had het over alleen met pcbees slepen, en das mooi dat jullie die bereidheid hebben, maar -en dat was ik in de pm vergeten -
......... stoeltjes.......... heb ik nog steeds te kort.

Cheers guys voor de enthousiaste bevestigingen, maakt het leuk om wat te organiseren.

Succes met het vinden van een carpool afspraak, cu then.
 
Onno, ik heb nog wel 2 van die klap-krukjes en een Amstel reservebank. Niet veel zitcomfort, maar beter dan staan. Laat maar weten of ik die mee moet nemen.
 
Ik heb geen pm gehad, maar ik neem wel 3 of 4 ikea klapstoeltjes mee, kan je me ook nog alle details mailen mbt wie wat regelt? Ik neem wel wat versnaperingen van mijn eigen toko mee ;)
 
@ psykick, spreek ff met Ken 😉 hij heeft details

eigen toko grub ............ nieuwsgierig ...........
 
Ik ga helaas toch afhaken gezien de afstand .. ik dacht eerst dat het in de omgeving Rotterdam zou zijn maar dit is me toch net iets te ver. :?

Dus ik wens jullie veel plezier :twisted:
 
Ik voel me op de een of andere manier toch geroepen om wat tech werk te verrichten op de dag, zoveel als mogelijk is, dus vroeg me af of daar behoefte aan is? Zo ja dan neem ik zoveel mogelijk gereedschap mee om dat ter plekke te fixen. Neem gewoon vooral soldeerwerk mee, want dat kan altijd, voor de rest laat me weten wat je aan techwerk meeneemt zodat ik weet wat me te wachten staat. Laterz!!
 
Ik voel me vooral geroepen om lekker te gamen, terwijl jij voor mij zit te knutselen 😉

Ik zal eens kijken of ik wat voor je heb zodat je je niet hoeft te vervelen.


Psykick":mxmaj3dd said:
Ik voel me op de een of andere manier toch geroepen om wat tech werk te verrichten op de dag, zoveel als mogelijk is, dus vroeg me af of daar behoefte aan is? Zo ja dan neem ik zoveel mogelijk gereedschap mee om dat ter plekke te fixen. Neem gewoon vooral soldeerwerk mee, want dat kan altijd, voor de rest laat me weten wat je aan techwerk meeneemt zodat ik weet wat me te wachten staat. Laterz!!
 
Ik wil nog wel even melden dat ik misschien s'avonds gewoon weer bijtijds naar huis ga en het etentje eventueel voorbij laat gaan.
Het is namelijk zeker nog 2 uurtjes rijden vanuit Zwolle en kom uiteindelijk om lekker te gamen en wat bij te praten etc :)

Ik denk meld het even i.v.m reservering die misschien gemaakt gaat worden?
 
pooyan":29vdt6bw said:
Ik voel me vooral geroepen om lekker te gamen, terwijl jij voor mij zit te knutselen 😉

Ik zal eens kijken of ik wat voor je heb zodat je je niet hoeft te vervelen.

Lijkt me prima Erik, ik vind het allemaal best ;)
 
Psykick":1nf1omju said:
pooyan":1nf1omju said:
Ik voel me vooral geroepen om lekker te gamen, terwijl jij voor mij zit te knutselen 😉

Ik zal eens kijken of ik wat voor je heb zodat je je niet hoeft te vervelen.

Lijkt me prima Erik, ik vind het allemaal best ;)
Hassan, zou je voor mij de psu kunnen meenemen?
Helemaal vergeten op de beurs het te vragen :)
 
Gameholic":2cy350wd said:
Ik ga helaas toch afhaken gezien de afstand .. ik dacht eerst dat het in de omgeving Rotterdam zou zijn maar dit is me toch net iets te ver. :?

Dus ik wens jullie veel plezier :twisted:

R2-2D en Ne0 vinden het ook iets te ver. Jammer dudes had jullie er graag bij gehad maar tis idd niet naast de deur.

Van d heb ik -als ik het goed heb- nog geen pm gehad en Rudie heb ik de extra info gepm-ed. Ben ik iets of iemand vergeten pm me ff.

Oh, en mochten er members zijn die niet aangemeld hadden en wel trek hebben in de barre tocht naar het noorden donderdag, lmk.
 
Back
Top