What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi Arcade Meeting

Ken

High Score Hunter
De eerste Nozomi meeting is voorbij en het was zeer geslaagd.

Een selectie van de foto's
http://s913.photoshop.com (Nozomi album)

En een Youtubie:

Altijd al eens Ketsui, Mushihime futari en Death Smiles willen spelen? Altijd al eens willen weten of dat ene forumlid nou echt zo goed is in Street Fighter?

Het is op 9 februari a.s. alweer 3,5 jaar geleden dat we het Nozomi forum oprichtten. Misschien dat het ter gelegenheid van deze mijlpaal en het feit dat er behoorlijk wat cabsowners zijn nou eindelijk maar eens tijd wordt een Nozomi meeting te organiseren met veel cabs, games en bier.

Helaas heb ik op dit moment slechts 1 cab thuis staan en is de ruimte enigszins beperkt.

Is er iemand bereid zijn heiligdom met wat meer cabs met minimaal 2 cabs beschikbaar te stellen voor de eerste Nozomi meeting?

Voordat ik nou een definitieve datum geef of vraag wie er allemaal komt wil ik eerst een locatie vinden. Laat het even weten!!!

Lijkt me reuze gezellig hoewel er bij mij weinig ruimte is en niet beschik over de nodige cave shmups :P
Maar ik vind het een goed plan!

Het is natuurlijk het idee dat iedereen die zulke vette games die meeneemt naar de meeting, om zo ook de members die niet meteen een rug willen neerleggen voor een game toch in de gelegenheid te stellen om aan te steken met het virus en in een financiele depressie te gooien.

ik heb helaas geen ruimte beschikbaar voor een meeting, tenzij we het in de zomer doen. dan huren we een grote party tent, zetten we neer in de tuin (en ik heb meer dan genoeg ruimte daarvoor), vullen we met een paar cabs. bier er bij en aan het eind van de middag/begin van de avond een barbeque.

Maar waar de bijeenkomst ook is, ik ben van de partij.

lijkt me duidelijk, maar helaas hier geen cave pcb's.
Kan wel voor het bier zorgen :P

Ik heb zelf te weinig cabs/ruimte... Kan wel wat meenemen en lijkt me wel gezellig. Misschien is 9 februari wel wat kort dag alleen... Maargoed, cool idee!

Het hoeft ook niet per se op 9 februari, in dit soort dingen gaat toch altijd wat meer tijd vooraf. Maakt niet uit, zolang er maar beweging in zit. Halverwege maart lijkt me een realistische planning. Cool van dat tuin idee pooyan, dat kunnen we in ieder geval alvast plannen voor de tweede meeting (als ik dan niet beroofd ben van me CAVE boards door Almighty).

Tof idee Ken .. ik ben er dan ook graag bij. Tzt hoop ik ook weer zelf een cab te hebben, maar goed, volgens mij zijn er voor een dergelijke meeting voldoende cabs aanwezig.

Zou bij mij wel kunnen, rond eind april/medio mei.
Nog bezig met de gameroom nu.
Kep dan als het goed is (moet de aero nog halen bij Ronnie) 5 cabs. Zit te denken een man of 10 (2 achter een cab :D

Locatie is mss niet handig, omgeving Schagen.

Top El Pancho, Schagen ligt toch in de buurt van Alkmaar?
Moet te doen zijn lijkt me, bovendien kunnen er mensen uit R'dam en Den Haag met elkaar meerijden (Psykick en ik zullen zowiezo vanuit Den Haag gaan).

Misschien een goed idee om een datum vast te zetten zodat jij je ass achter de pc vandaan haalt om de room in orde te maken en iedereen zijn schoonmoeder kan vertellen dat er die avond geen gehaktballetjes worden gegeten!

:O alweer 3.5 jaar?! Gaat de tijd nou daadwerkelijk zo snel?

Shame on me...ik heb nog steeds geen cab...!

Maar lijkt me heel erg tof! Ik zal het nog wel horen wanneer de uiteindelijke datum is!

Schagen, daar hebben ze vast wel een goede chinees om de dag af te sluiten. Reserveer maar alvast een grote tafel :lol:

Ok, dat ging best snel 6 van de 10 plekken aangemeld:

R2-2D
Ken
Psykick
Mildoe
Pooyan
Almighty

Voorkeursdag heb ik ook al, Hemelvaartsdag donderdag 21 mei 2009.

Mooi idee, ik zal er zonder tegenbericht ook zeker bij zijn. Vandaag voor 3 maanden op reis, dus zal in de tussentijd hierop weinig meer kunnen reageren. Kan altijd een goede cps2 meenemen, er moet natuurlijk in ieder geval een Street Fighter variant aanwezig zijn naast al dat shmup geweld. Een MVS kan ik ook altijd meenemen, nieuwere spul laat ik aan de anderen over.

Back